Ši medžiaga yra skirta vyresniems nei 18 metų skaitytojams.
Ar jums jau yra 18 metų?
Ne

Seksologas atskleidė, kiek procentų lietuvių gali pasigirti labai geru seksu

Užsienio rinkai skirta sostinės „Vilniaus – Europos G taškas“ reklama į viešąją erdvė iškėlė ne vieną klausimą. Vieni kaltino šią reklama pernelyg dideliu seksualumo atskoniu. O ir faktas, kad reklamos startas buvo tarptautinę orgazmo dieną situacijos nešvelnino. Apie lietuvių įpročius ir seksualumo „Žinių radijo“ laidoje „Persona grata“ kalbėjo seksologas Viktoras Šapurovas.

 Moterys pakankamai neseniai, vos prieš 100 metų, sužinojo, kad meilės akto metu gali patirti džiaugsmą ir net labai didelį.<br> 123rf nuotr.
 Moterys pakankamai neseniai, vos prieš 100 metų, sužinojo, kad meilės akto metu gali patirti džiaugsmą ir net labai didelį.<br> 123rf nuotr.
 Seksologas V.Šapurovas.<br>D.Umbraso nuotr.
 Seksologas V.Šapurovas.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

2018-08-14 23:21

„Manau, kad gerai, kad yra įvairių dienų, nuostabu, kad yra ir ši diena. Nuostabu būtų, jei abu, mylintys žmonės, sutaria ir to pageidaudami šią dieną švenčia“, – orgazmo dieną vertino ekspertas. Jis teigė, kad „gerus orgazmus galima patirti ir kitą dieną“. V.Šapurovas teigė, kad jo paskaičiavimais, tik 20 procentų porų gali pasigirti labai geru seksu. Maždaug 50 procentų gali parašyti sau žodį patenkinamai, o kiti – nepatenkinamai.

„Jeigu žmogus neturėtų proto ir būtų gyvūnu, tai net ir nesusimąstytų. Bet mūsų seksualumas yra sudėtingas ir labai daug pasikeitė vyrų elgesys, moterys pakankamai neseniai, vos prieš 100 metų, sužinojo, kad meilės akto metu gali patirti džiaugsmą ir net labai didelį. Nes iki to laiko būdavo pareigos atlikimas ir 15 vaikų. Nes jeigu kažką malonaus ir patirdavo, tai bijodavo tai pripažinti vyrui, kadangi vyras dažniausiai būtų sugėdinęs“, – pasakojo jis.

„Seksualinė revoliucija negali būti atskirta nuo patikimų kontraceptinių priemonių sukūrimo, kontraceptinės tabletės kokybiškos buvo sukurtos tarp 50-60 metų, praeito amžiaus metų. Šiandien normalu, kad sekse žmonės ieško malonumų. Seksualinis pasitenkinimas poroje yra vienas geriausių saugiklių nuo skyrybų“, – savo požiūrį dėstė seksologas.

Jo teigimu, ne visos moteris patiria orgazmą, tačiau dažnai, jei jį pataria po ilgo laiko, nuopelnus paskiria sau.

„Pusė moterų orgazmo nepatiria arba patiria labai retai – gal vieną kartą per 10 metų. Bet galima sušvelninti situaciją, nes 20 procentų nuo tos pusės yra tokio motiniško elgesio, kurios net ir nekelia tikslo pasiekti orgazmo. Nes joms pakanka didelio malonumo, bet ne orgazmo. Ir šį jausmą, jei jį pajaučia, priskiria savo nuopelnams, jaučiasi valdanti savo vyrą. Ir jo lytinį organą ji jaučiasi laikanti rankose tiesiogine ir perkeltine prasme“, – situaciją komentavo V.Šapurovas.

„Susikoncentravimas į orgazmas juk nėra privalomas“, – teigė ekspertas, kalbėdamas apie jo būtinybę santykiuose.

„Reikia prisiminti labai senus žodžius iš Kamasutros, kad meilė susideda iš trijų dalių – emocinis, dvasinis ir fizinis-seksualinis atitikimas. Visos tos dalys yra vienodai svarbios. Bet kuri problema, kad ir seksualinės problemos atsiradusios, sugriaus ir kitus aspektus“, – savo argumentus bėrė ekspertas.

„Lietuvių tauta yra labai kantri. Netgi sakyčiau, kad visai be reikalo. Kai ateina žmonės po 10-20 metų ir sako, kad visą tą laiką jų lytinis gyvenimas yra blogas, klausiu, kur jie anksčiau buvo. Gali būti, kad laikas ir anksčiau buvo. Jei per 20 sueičių nepavyksta atrasti tokio algoritmo, kuris tenkina abu partnerius, tada reikia ieškoti pagalbos. Seksologija yra gana sudėtinga sritis, niekas dėl to nemiršta, bet padaryti gerai tikrai nėra paprasta“, – apie savo darbo pobūdį kalbėjo „Žinių radijo“ laidos pašnekovas.

„Ne visos moterys Lietuvoje ir sugeba išreikšti savo orgazmą, kartais vyrui sunku pastebėti. Kai kurios yra perdėtai santūrios“, – radijo eteryje pasakojo ekspertas.

„Jeigu seksas yra prastas 6 metus, tai dar yra vilčių, kad kažkas pavyks, kad galima sulaukti pagalbos. Bet tada jiems reikia nuspręsti, ar jie nori kentėti gyvenime, ar kažką daryti“, – pasakojo ekspertas.

Jis pakomentavo ir Vilniaus reklamą. „Be galo myliu savo gimtąjį miestą, džiugu, kad reklama tokia yra, ji energinga, gyva ir šiuolaikiška, o kas kaip nori, tas taip ir supras. Nebijokime būti drąsūs, juk nebus taip, kad čia tik sekso turistai pradės važiuoti“, – daug diskusijų sukėlusią reklamą komentavo jis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.