Sugedusius telefonus taisys nuotoliniu būdu

„Omnitel“ savo klientams pasiūlė rinkoje dar nematytą virtualią pagalbos paslaugą, kuri išmaniųjų telefonų problemas padės spręsti nekeliant kojos iš namų. Naudodamiesi „LogMeIn Rescue“ programėle, „Omnitel“ specialistai su klientų sutikimu galės prisijungti prie jų išmaniųjų įrenginių ir sutvarkyti nustatymus, nustatyti ir pašalinti daug išteklių naudojančias arba kenkėjiškas programėles ar išspręsti kitas problemas.

Gavę kliento sutikimą, „Omnitel“ specialistai gali prisijungti prie įrenginių nuotoliniu būdu ir pašalinti nesklandumus.<br>„Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Gavę kliento sutikimą, „Omnitel“ specialistai gali prisijungti prie įrenginių nuotoliniu būdu ir pašalinti nesklandumus.<br>„Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

May 19, 2014, 2:59 PM, atnaujinta Feb 13, 2018, 6:46 PM

„Naudojimąsi išmaniuoju telefonu gali apkartinti nedideli rūpesčiai, kuriuos galima išspręsti čia ir dabar, nevykstant į saloną ir nevargstant patiems. Gavę kliento sutikimą, mūsų specialistai nuo šiol gali prisijungti prie įrenginių nuotoliniu būdu ir užtikrinti, kad nesklandumai bus pašalinti lengvai ir greitai“, – sakė „Omnitel“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Giedrė Ančerevičiūtė.

Prireikus virtualios pagalbos, pirmiausia teks atsisiųsti ir savo telefone įsidiegti „LogMeIn Rescue“ programėlę iš „AppStore“ arba „Google Play“ aplikacijų parduotuvių ir kreiptis į vaizdo konsultaciją „Omni Gyvai“. Čia klientui bus suteiktas vienkartinis 6 skaitmenų kodas, kurį reikės įvesti programėlėje, kad „Omnitel“ specialistas galėtų saugiai prisijungti, gavęs kliento leidimą.

Prisijungęs specialistas savo kompiuterio ekrane matys informaciją apie įrenginį realiuoju laiku, galės stebėti, kas vyksta išmaniojo ekrane, nuotoliniu būdu įjungti arba išjungti tam tikras funkcijas.

Išmanioji pagalba nuotoliniu būdu yra nemokama, jos saugumą užtikrina „Omnitel“. Konsultantai prie klientų įrenginių gali jungtis tik gavę jų patvirtinimą, todėl kiekvieno nuotolinio prisijungimo metu programėlė paprašys įvesti naują sesijos kodą ir pasirinkti „sutinku“. Prisijungimo metu klientai patys matys visus specialisto atliekamus žingsnius ir bet kuriuo metu galės nutraukti nuotolinį prisijungimą pasirinkdami komandą „išeiti“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.