„Naudojimąsi išmaniuoju telefonu gali apkartinti nedideli rūpesčiai, kuriuos galima išspręsti čia ir dabar, nevykstant į saloną ir nevargstant patiems. Gavę kliento sutikimą, mūsų specialistai nuo šiol gali prisijungti prie įrenginių nuotoliniu būdu ir užtikrinti, kad nesklandumai bus pašalinti lengvai ir greitai“, – sakė „Omnitel“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Giedrė Ančerevičiūtė.
Prireikus virtualios pagalbos, pirmiausia teks atsisiųsti ir savo telefone įsidiegti „LogMeIn Rescue“ programėlę iš „AppStore“ arba „Google Play“ aplikacijų parduotuvių ir kreiptis į vaizdo konsultaciją „Omni Gyvai“. Čia klientui bus suteiktas vienkartinis 6 skaitmenų kodas, kurį reikės įvesti programėlėje, kad „Omnitel“ specialistas galėtų saugiai prisijungti, gavęs kliento leidimą.
Prisijungęs specialistas savo kompiuterio ekrane matys informaciją apie įrenginį realiuoju laiku, galės stebėti, kas vyksta išmaniojo ekrane, nuotoliniu būdu įjungti arba išjungti tam tikras funkcijas.
Išmanioji pagalba nuotoliniu būdu yra nemokama, jos saugumą užtikrina „Omnitel“. Konsultantai prie klientų įrenginių gali jungtis tik gavę jų patvirtinimą, todėl kiekvieno nuotolinio prisijungimo metu programėlė paprašys įvesti naują sesijos kodą ir pasirinkti „sutinku“. Prisijungimo metu klientai patys matys visus specialisto atliekamus žingsnius ir bet kuriuo metu galės nutraukti nuotolinį prisijungimą pasirinkdami komandą „išeiti“.