Tarpmiestinių autobusų keleivių skaičių didina internetas

Keleivių pervežimo kompanijos pastebi, kad keliaudami iš miesto į miestą lietuviai vis dažniau renkasi autobusus. Šis keliavimo būdas populiarėja ir dėl galimybės kelionės metu naudotis nemokamu mobiliuoju internetu. „Omnitel“ duomenimis, bendrovių „Kautra“, „Lux Express Lithuania“, „Norma-a“ bei „Svirka“ tarpmiestiniuose autobusuose antrąjį šių metų ketvirtį sunaudota 2,5 karto daugiau mobiliųjų duomenų nei tokiu pat metu pernai.

„Kautra“ nuotr.<br>Tarpmiestinių autobusų keleivių skaičių didina internetas.
„Kautra“ nuotr.<br>Tarpmiestinių autobusų keleivių skaičių didina internetas.
Daugiausia duomenų sunaudojama autobusuose, kurie vyksta ilgiau trunkančiais maršrutais, pavyzdžiui, iš sostinės į Klaipėdą, Palangą ar Mažeikius.<br>A.Barzdžiaus nuotr.
Daugiausia duomenų sunaudojama autobusuose, kurie vyksta ilgiau trunkančiais maršrutais, pavyzdžiui, iš sostinės į Klaipėdą, Palangą ar Mažeikius.<br>A.Barzdžiaus nuotr.
„Kautra“ nuotr.<br>Tarpmiestinių autobusų keleivių skaičių didina internetas.
„Kautra“ nuotr.<br>Tarpmiestinių autobusų keleivių skaičių didina internetas.
„Kautra“ nuotr.<br>Tarpmiestinių autobusų keleivių skaičių didina internetas.
„Kautra“ nuotr.<br>Tarpmiestinių autobusų keleivių skaičių didina internetas.
Daugiau nuotraukų (4)

lrytas.lt

Oct 5, 2015, 4:09 PM, atnaujinta Oct 11, 2017, 8:54 PM

Ši į Lietuvą po truputį atkeliaujanti skandinaviška mada tampa vis populiaresnė tarp jaunimo – jie iš miesto į miestą vis dažniau vyksta ne nuosavu automobiliu, o viešuoju transportu. Čia kelionei skirtą laiką jaunuoliai išnaudoja bendraudami socialiniuose tinkluose, naudodamiesi „Skype“ ir „Viber“ platformomis, žiūrėdami filmus, ruošdamiesi darbui ar tiesiog naršydami internete.

Kompanijų atstovų teigimu, žiūrint iš verslo pusės – spartus mobilusis internetas yra puiki priemonė į autobusus privilioti jaunus žmones. Galvojant globaliau – tokiu būdu prisidedama ir prie švaresnės aplinkos

„Skandinavijoje apie 70 % nuolat keliaujančiųjų iš miesto į miestą renkasi viešąjį transportą. To siekiame ir Lietuvoje. Kad kelionė prailgtų dar mažiau, liepą dešimtyje „Kautros“ autobusų įrengti „Media centrai“. Keleiviai gali savo įrenginiais internetu prisijungti prie šio centro ir nemokamai žiūrėti naujausius filmus, klausytis mėgiamos muzikos albumų, skaityti e. žurnalus ar ekrane stebėti savo kelionės eigą“, – teigia bendrovės „Kautra“ marketingo direktorius Gintautas Pakusas.

Viena didžiausių Lietuvos keleivių pervežimo kompanijų „Kautra“ turi daugiau kaip 200 autobusų ir mikroautobusų, kuriuose siūlomas nemokamas „Omnitel“ mobilusis internetas. Dalyje autobusų jau veikia ir spartusis 4G/4G+ LTE technologijos internetas. Antrąjį šių metų ketvirtį keleiviai juose persiuntė 7,4 TB duomenų, atitinkamu metu pernai – 3,3 TB.

„Kokybiškas mobilusis internetas veikia visur, kur tuo metu yra vartotojas, ir keliauja kartu su juo – juk todėl jis ir vadinamas mobiliuoju. Jei dar prieš kelerius metus keleivius maloniai stebindavo žinia apie autobuse veikiantį nemokamą mobilųjį internetą, tai dabar jie jau tikisi visur nepriekaištingai veikiančio ryšio“, – pastebi „Kautros“ atstovas.

Pasak jo, daugiausia duomenų sunaudojama autobusuose, kurie vyksta ilgiau trunkančiais maršrutais, pavyzdžiui, iš sostinės į Klaipėdą, Palangą ar Mažeikius.

Pastebima ir tendencija, kai atsižvelgdamos į vis „išmanesnius“ klientų įpročius, keleivių pervežimo kompanijos perka autobusus, prie sėdynių turinčius elektros lizdus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.