Socialinis tinklas didžiuojasi, kad „beveik 100 procentų“ netinkamo ir dabar jau pašalinto turinio buvo aptiktas automatizuotai, dar iki tol, kol apie jį pranešė kiti vartotojai – ir kad dalis šių paskyrų egzistuodavo vos kelias minutes.
Vis dėlto, socialinis tinklas pripažįsta, kad jo automatinai įrankiai vis dar sunkiai tvarkosi su neapykantos kurstymo (angl. hate speech) atpažinimu – iš 2,5 mln. pašalintų tokių žinučių automatiškai buvo aptikta tik 38%.
“Facebook” produktų vadybos vicedirektorius Guy Rosenas apie tai pasakė: „Turime dar daug dirbti su žalingo turinio atpažinimu. Iš dalies taip yra dėl to, kad dirbtinis intelektas yra dar labai toli nuo reikiamo efektyvumo lygio, nes žalingame turinyje labai svarbu ir kontekstas. Pavyzdžiui, DI dar vis negali atskirti, ar kažkas skleidžia neapykantą, ar tik pasakoja, kas blogo jiems yra nutikę – todėl gali paskelbti netikrą aliarmą“.
Vis dėlto, G.Roseno teigimu, „Facebook“ jau neblogai tvarkosi su šiukšline reklama, pornografiniu turiniu ar fiktyviomis paskyromis – nors tokių dalykų kūrėjai tam naudoja vis sudėtingėjančias ir sudėtingėjančias sistemas bei metodikas – dėl ko ir pats „Facebook“ yra priverstas nuolat tobulinti savo įrankius.