Pirmosios pavienės reklamos programėlėje „Messenger“ pasirodė jau gana seniai, prieš pusantrų metų – bet tai buvo statiškos reklamos, o ne video. Tačiau video reklamos yra brangesnės, todėl, savaime aišku, „Facebook“ jos yra vertingesnės. Kompanija jau anksčiau yra sakiusi, kad programėlėje „Facebook Messenger“ jai jau trūksta vietos, kur galėtų publikuoti reklamą.
Programėlės reklamų projektų vadovas Stefanos Loukakos teigia, kad jie suvokia, jog tokie dalykai gali atbaidyti žmones naudotis programėle, todėl kompanija stebės vartotojų elgesį.
„Pagrindinis mūsų prioritetas yra vartotojo patirtis, – teigė S.Loukakos. – Tad mes dar nežinome, ar tai suveiks. Bet matome, kad paleidus bandomąją paprastųjų reklamų kampaniją, jokių vartotojų ar jų elgesio pokyčių nėra. Video reklama galėtų būti kiek kitas reikalas, bet vis dėlto mes taip negalvojame.“
Pirmosios reklamos pirmuosius vartotojus turėtų pasiekti pirmadienį.