Kiti fiskaliniai bendrovės metai baigsis 2020 metų rugsėjo mėnesį.
Savo įžvalgose „Cowen“ ekspertai nagrinėja „ekstremalų“ visiško draudimo scenarijų ir mano, kad „iPhone“, „iPad“ ir „Mac“ paklausos Kinijoje sumažėjimas būtų „apčiuopiamas, bet valdomas“.
Jeigu Kinijos rinkoje „Apple“ gaminių paklausa sumažėtų 5–30 proc., pasak analitikų, bendrovės pelnas vienai akcijai smuktų 1-8 procento.
Naujienų agentūros „Bloomberg“ skaičiavimais, apie 20 proc. „Apple“ pajamų 2018 metais gauta iš pardavimų Kinijoje.
Antrąjį 2019 finansinių metų ketvirtį (sausio–kovo mėnesiais) „Apple“ uždirbo 2,46 dolerio pelną už akciją. Praėjusių finansinių metų pabaigoje šis rodiklis buvo 11,91 JAV dolerių, o dar metais anksčiau – 9,21 JAV dolerio.
„Apple“ neatskleidė pardavimo rezutatų atskirose šalyse, tačiau, pasak tyrimų bendrovės „Gartner“, nuo 2019 metų pradžios bendrovė pristatė į Kiniją, Honkongą ir Taivaną 39 mln. išmaniųjų telefonų, iš kurių 83 proc. pristatyta į žemyninę Kinijos dalį, 13 proc. – į Honkongą, o mažiau nei 5 proc. – į Taivaną.
Kaip buvo pranešama, JAV institucijos įtraukė Kinijos elektronikos ir telekomunikacijų įrangos milžinę „Huawei“ į įmonių, kurios turi gauti specialius leidimus pirkti prekes ir paslaugas Jungtinėse Valstijose, sąrašą.
Visgi bendrovei suteiktas 90 dienų laikotarpis, per kurį ji gali įsigyti viską, kas reikalinga įrangai gaminti ir išmaniųjų telefonų veikimui užtikrinti.