Priešingai. Nors aistros po prezidento rinkimų, kurie surinko įspūdingą auditoriją du gegužės mėnesio savaitgalius, rimsta, lrytas.lt skaitytojų aktyvumas pakilo į naują lygį portalo istorijoje.
Portalo vidutinė dienos auditorija ypatingai šoktelėjo pastarosiomis savaitėmis ir dažnai perkopdavo 400 tūkst. realių vartotojų per dieną. Ūgtelėjo ir vienas svarbiausių rodiklių tyrimų bendrovės „Gemius“ metrikoje – praleistas laikas (Time share), siekiantis jau kiek daugiau nei 14 proc.
Įspūdingi portalo rezultatai fiksuojami ir pastarosiomis birželio dienomis – nuo birželio 9-osios portalas lrytas.lt pagal visus dienos parametrus (praleistas laikas (Time share), realūs vartotojai, puslapių pervertimai ir apsilankymai), remiantis „Gemius“ duomenimis, buvo antroje vietoje!
„Puikus ir profesionalus redakcijos darbas neliko nepastebėtas portalo lrytas.lt skaitytojų. Gegužę netruko svarbių ir rezonansinių įvykių, kuriuos lrytas.lt nušvietė operatyviai ir profesionaliai, o tai įvertino ir mūsų skaitytojai, kuriems esame labai dėkingi.
Džiaugiamės, kad prasidėjus vasarai skaitytojų srautai nemažėja, o atvirkščiai – didėja. Vasarą tikrai nemažinsime tempo ir savo lankytojams pateiksime ne tik įdomiausias naujienas, bet įdomius, vasariškus ir originalius projektus.
Vienas tokių - ką tik pristatytas projektas, skirtas Žemaitijai“, – sakė lrytas.lt redaktorius Tautvydas Mikalajūnas.
Portalo lrytas.lt Time share siekia daugiau nei 14 proc. ir apie 0,5 proc. lenkia trečiojoje vietoje atsidūrusį portalą 15min. Realių vartotojų portale apsilankydavo daugiau nei 400 tūkst., kurie sugeneruodavo 5-7 mln. puslapių pervertimų.
Puikūs rezultatai fiksuojami ir video platformoje – birželį lrytas.tv kasdien daugiausia iš visų portalų sulaukia realių vartotojų. Šioje kategorijoje lrytas.tv nepralenkiamas ir pagal savaitės duomenis. Praėjusią savaitę lrytas.tv apsilankė 319 tūkst. realių vartotojų, delfi.lt video pltaformoje - 300 tūkst. realių vartotojų, 15min - 177 tūkst. realių vartotojų.
Tyrimų bendrovės „Gemius“ gegužės mėnesio duomenimis, pagal Lietuvos naujienų portaluose praleidžiamą laiko dalį (time share), lrytas.lt užėmė trečiąją vietą (13,36 proc. laiko), delfi.lt – 29,74 proc., 15min.lt – 14,42 proc.
Gegužės mėnesį lrytas.lt portale apsilankė beveik 1,1 mln. vartotojų. 15min – 1,2 mln. vartotojų, delfi.lt – 1,35 mln. vartotojų.