Skambinant į „Tele2“ numerį, pasigirsta pirmas sujungimo signalas, vėliau stoja visiška tyla, o po pusės minutės pasigirsta pranešimas „sujungimas negalimas, patikrinkite numerį“ ir skambutis nutraukiamas.
Skambinant iš „Tele2“ tinklo, parodomas pranešimas „network busy“ (liet. užimtas tinklas).
Susisiekus su „Tele2“ korporatyvinės komunikacijos direktoriumi Andriumi Baranausku, šis patvirtino, kad operatorius šiuo metu metu susiduria su balso paslaugų sutrikimais ir dalis skambučių nesujungiami.
„Atkreipiame dėmesį, kad duomenų perdavimo paslaugos veikia, – portalui Lrytas.lt sakė A.Baranauskas. – Atsiprašome klientų dėl nepatogumų ir užtikriname – dedame visas pastangas kuo skubiau juos pašalinti“.
15 val. 40 min. buvo išplatintas pranešimas, kad pašalinus balso paslaugų sutrikimus tinkle, klientai ir vėl gali skambinti.
„Paslaugų tiekimas buvo atnaujintas, bendrovės inžinieriams sutvarkius ryšio tiekimą. Paslaugų sutrikimo priežastimi tapo stipriai išaugęs skambučių srautas įmonės tinkle: pirmadienio rytą, lyginant su įprastu srautu, jis buvo pakilęs 70 proc. ir daugiau“, – teigiama pranešime.
„Tele2“ teigia, duomenų perdavimo paslaugos sutrikusios nebuvo – klientai esą jomis galėjo naudotis nevaržomai – bet socialiniame tinkle galima pamatyti nemažai atsiliepimų, kad jie buvo susidūrę ir su duomenų perdavimo problemomis.
„Tele2“ atsiprašo klientų už patirtus nepatogumus, rašoma pranešime spaudai.