„Swedbank“ ir „Revolut“ Lietuvoje pristato „Google Pay“

Augant bekontakčių mokėjimų paklausai, „Swedbank“ savo klientams Baltijos šalyse pristato „Google Pay“ sprendimą, skirtą bekontakčiams atsiskaitymams naudojantis išmaniaisiais telefonais su „Android“ programine įranga. Tai bus dar vienas saugus ir paprastas būdas atsiskaityti už pirkinius ir paslaugas nenaudojant grynųjų pinigų. Naujasis atsiskaitymo būdas leis „Swedbank“ klientams, turintiems „Android“ išmaniuosius telefonus, susieti savo „Mastercard“ kortelę su „Google Pay“ ir naudotis juo atsiskaitant internete, bekontakčiu būdu fizinėse parduotuvėse ar išmaniosiomis programėlėmis.

 „Swedbank“ ir „Revolut“ Lietuvoje pristato „Google Pay“.
 „Swedbank“ ir „Revolut“ Lietuvoje pristato „Google Pay“.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2020-11-17 14:29

„Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė pastebi, kad „Google Pay“ yra vienas populiariausių bekontakčių atsiskaitymo būdų pasaulyje. Prognozuojama, kad šiais metais juo naudosis 100 mln. žmonių.

„Pastebime aiškią tendenciją, kad gyventojai naudoja vis mažiau grynųjų pinigų ir dažniau renkasi atsiskaityti bekontaktėmis kortelėmis arba išmaniaisiais įrenginiais. Atsiskaitymo būdų sąrašą papildžius „Google Pay“, mūsų klientai turės dar daugiau galimybių saugiai ir patogiai naudotis kasdienės bankininkystės paslaugomis“, – sako J. Gumuliauskienė.

„Swedbank“ duomenimis, 2020 m. buvo fiksuotas spartus bekontakčių atsiskaitymų kortelėmis ir išmaniaisiais įrenginiais augimas. Šių metų rugsėjo mėnesį 2 iš 3 atsiskaitymų mokėjimo kortele šalies prekybos ir paslaugų vietose buvo bekontakčiai, o kas 9 mokėjimas buvo atliktas naudojant išmaniuosius telefonus ar laikrodžius.

Tuo metu klientų, atsiskaitymams naudojančių išmaniuosius įrenginius, skaičius šių metų rugsėjo mėnesį pasiekė 80 tūkst. ir buvo dvigubai didesnis nei šių metų pradžioje.

Be to, „Swedbank“ duomenimis, rugsėjo mėnesį buvo atlikta daugiau nei 1,5 mln. bekontakčių atsiskaitymų operacijų naudojant išmaniuosius įrenginius, kuomet metų pradžioje tokių operacijų skaičius siekė 0,6 mln.

„Mūsų banko klientai, atsiskaitantys išmaniaisiais įrenginiais bekontakčiu būdu, atlieka vidutiniškai 19 tokių operacijų per mėnesį. Pastaraisiais metais stebėjome nuoseklų šių paslaugų augimą, o dėl pandemijos situacijos ir saugantis koronaviruso rizikų jų poreikis dar labiau išaugo“, – sako J. Gumuliauskienė.

„Google Pay“ atsiskaitymo būdas bus pasiekiamas išmaniuosiuose telefonuose per „Swedbank“ programėlę. Atskira „Google Pay“ programėlė Lietuvoje kol kas nebus pasiekiama.

Šiemet „Swedbank“ jau pristatė taupymo įrankį „E. taupyklė“ ir mokėjimo pavedimus pagal telefono numerį bei galimybę prisijungti prie interneto banko naudojantis biometriniais duomenimis.

Taip pat ir „Revolut

Pasaulinė finansų platforma „Revolut“, turinti daugiau nei 13 milijonų klientų visame pasaulyje, antradienį taip pat pristatė „Google Pay“ skaitmeninės piniginės paslaugą klientams Lietuvoje.

„Žmonės visame pasaulyje ieško paprastų ir saugių atsiskaitymo būdų tiek internete, tiek fizinėse prekybos vietose, ypač pandemijos metu. Didėjant skaitmeninių mokėjimų poreikiui, glaudžiai bendradarbiavome su „Google Pay“, kad klientams Lietuvoje pasiūlytume bekontaktį mokėjimą su „Android“ išmaniaisiais įrenginiais“, – sako „Revolut“ vadovas Lietuvoje Virgilijus Mirkės.

Nuo šiandien „Android“ išmaniuosius įrenginius turintys Lietuvos gyventojai gali priskirti savo turimas „Revolut“ korteles „Google Pay“ skaitmeninei piniginei „Revolut“ programėlės skiltyje „Kortelės“. Klientai, užsisakę naują „Revolut“ „Mastercard“ ar „Visa“ kortelę, taip pat gali vienu paspaudimu ją įdėti į savo išmaniojo įrenginio skaitmeninę piniginę ir iš karto pradėti ja naudotis, net nesulaukę fizinės kortelės pristatymo.

„Google Pay“ skaitmeninę piniginę nustatyti lengva, ji veikia daugelyje „Android“ įrenginių. Su šia skaitmenine pinigine galima sklandžiai ir saugiai sumokėti už prekes ar paslaugas išmaniuoju įrenginiu visur, kur priimami bekontakčiai mokėjimai. Klientai taip pat gali atsiskaityti šimtuose programėlių, kur yra galimybė pirkti naudojant „Google Pay“, taip jiems net nereikės įvesti savo mokėjimo informacijos. Jie gali naudotis pavežėjų paslaugomis, užsisakyti maisto išsinešimui ar nusipirkti bilietus į renginius – viskas vyksta vieno mygtuko paspaudimu, nereikia užpildyti atsiskaitymo ir pristatymo informacijos.

„Revolut“ klientai galės naudoti „Google Pay“ tiek atsiskaitydami internetu, tiek bekontakčiams mokėjimams parduotuvėse išmaniuoju įrenginiu. „Google Pay“ nesidalija mokėjimo kortelės numeriu su pardavėjais, todėl kliento informacija lieka saugi.

„Vis daugiau Lietuvos gyventojų atsisako grynųjų pinigų, šis procesas ypatingai suintensyvėjo prasidėjus pandemijai. Skyrėme daug dėmesio tam, kad mūsų klientai galėtų naudotis „Google Pay“ ir saugiai atlikti mokėjimus taip, kaip jiems patogiausia“, – teigia V. Mirkės.

Savo privatiems ir verslo klientams „Revolut“ padeda palaikyti finansinę discipliną ir efektyviau kontroliuoti savo išlaidas bei sklandžiai atlikti pervedimus visame pasaulyje. „Revolut“ yra viena didžiausių „fintech“ bendruomenių pasaulyje, turinti daugiau nei 13 milijonų klientų.

2015 m. „Revolut“ pradėjo savo veiklą Jungtinėje Karalystėje, pasiūliusi pinigų pervedimo paslaugą ir valiutų keitimą. Šiandien „Revolut“ klientai visame pasaulyje naudojasi dešimtimis pažangių finansinių paslaugų, įskaitant nemokamą prekybą akcijomis, kriptovaliutomis, vaikams skirtą „Revolut Junior“, verslo sąskaitas ir dar daugiau.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.