Lietuvių „fintech“ bendrovė „Paysera“ matuojasi superprogramėlės rūbą

Išmanieji telefonai bei jų funkcionalumas mūsų kasdienybėje tampa vis labiau nepakeičiami. Tai liudija ir 2020 m. gegužės mėnesį „Twigby“ atlikta JAV gyventojų apklausa, kurios metu net 39 proc. apklaustųjų teigė, kad dėl socialinės distancijos pradėjo daugiau ir dažniau naudotis savo išmaniaisiais telefonais. Tokia tendencija viso pasaulio bendroves skatina vis daugiau dėmesio skirti programėlių vystymui bei plėtrai. O kai kurios kompanijos tikslus užsibrėžia dar toliau – pavyzdžiui, lietuviško kapitalo „fintech“ bendrovė „Paysera“ jaučia, kad jų programėlės rūbas jau išaugtas ir metas naujam ambicingam etapui – superprogramėlei.

Kaip teigia „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas, pradėjus kurti superprogramėlę, bendrovė palaipsniui nueina nuo 2014 m. pristatytos mobiliosios piniginės koncepcijos, kuria daugiausiai orientavosi į mokėjimus, valiutos keitimą ir kitas vien su mokėjimais susijusias operacijas.<br>Partnerio nuotr.
Kaip teigia „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas, pradėjus kurti superprogramėlę, bendrovė palaipsniui nueina nuo 2014 m. pristatytos mobiliosios piniginės koncepcijos, kuria daugiausiai orientavosi į mokėjimus, valiutos keitimą ir kitas vien su mokėjimais susijusias operacijas.<br>Partnerio nuotr.
Kaip teigia „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas, pradėjus kurti superprogramėlę, bendrovė palaipsniui nueina nuo 2014 m. pristatytos mobiliosios piniginės koncepcijos, kuria daugiausiai orientavosi į mokėjimus, valiutos keitimą ir kitas vien su mokėjimais susijusias operacijas.<br>Partnerio nuotr.
Kaip teigia „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas, pradėjus kurti superprogramėlę, bendrovė palaipsniui nueina nuo 2014 m. pristatytos mobiliosios piniginės koncepcijos, kuria daugiausiai orientavosi į mokėjimus, valiutos keitimą ir kitas vien su mokėjimais susijusias operacijas.<br>Partnerio nuotr.
Kaip teigia „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas, pradėjus kurti superprogramėlę, bendrovė palaipsniui nueina nuo 2014 m. pristatytos mobiliosios piniginės koncepcijos, kuria daugiausiai orientavosi į mokėjimus, valiutos keitimą ir kitas vien su mokėjimais susijusias operacijas.<br>Partnerio nuotr.
Kaip teigia „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas, pradėjus kurti superprogramėlę, bendrovė palaipsniui nueina nuo 2014 m. pristatytos mobiliosios piniginės koncepcijos, kuria daugiausiai orientavosi į mokėjimus, valiutos keitimą ir kitas vien su mokėjimais susijusias operacijas.<br>Partnerio nuotr.
Kaip teigia „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas, pradėjus kurti superprogramėlę, bendrovė palaipsniui nueina nuo 2014 m. pristatytos mobiliosios piniginės koncepcijos, kuria daugiausiai orientavosi į mokėjimus, valiutos keitimą ir kitas vien su mokėjimais susijusias operacijas.<br>Partnerio nuotr.
Kaip teigia „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas, pradėjus kurti superprogramėlę, bendrovė palaipsniui nueina nuo 2014 m. pristatytos mobiliosios piniginės koncepcijos, kuria daugiausiai orientavosi į mokėjimus, valiutos keitimą ir kitas vien su mokėjimais susijusias operacijas.<br>Partnerio nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Mar 26, 2021, 8:00 AM

Kaip teigia „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas, pradėjus kurti superprogramėlę, bendrovė palaipsniui nueina nuo 2014 m. pristatytos mobiliosios piniginės koncepcijos, kuria daugiausiai orientavosi į mokėjimus, valiutos keitimą ir kitas vien su mokėjimais susijusias operacijas.

Ambicinga superprogramėlės koncepcija

„Mūsų pagrindinis tikslas yra dabartinių ir naujų paslaugų perkėlimas į superprogramėlę. Tai yra viena platforma telefone, kurioje telpa visos su mokėjimais susijusios funkcijos ir dar daugiau. Siekiame sukurti vieną programėlę, kurioje keliais paspaudimais bus galima apmokėti už siuntą ir iškviesti kurjerį jos paimti, užsisakyti maisto, išsikviesti taksi, sumokėti sąskaitas ir mokesčius, matyti savo sąskaitas kituose bankuose ar parašyti žinutę draugams. El. parduotuvių savininkai galės per keletą minučių susikurti naują paskyrą ir pradėti rinkti pirkėjų atsiskaitymus. Be to, planuojama, klientas programėlėje galės pasitikrinti savo kredito reitingą“, – išskiria V. Morkūnas.

Šios paslaugos „Paysera“ programėlėje atsiras ne visos iš karto, o laipsniškai. Dalis jų, pavyzdžiui, paskolų teikimas, bus pristatytos kartu su išoriniais partneriais, o dalis – teikiama pasitelkiant bendrovės resursus. Be to, superprogramėlės funkcijos bus įvedamos skirtingais greičiais skirtingose šalyse dėl objektyvių aplinkybių – teisinės bazės, partnerių, konkurencinės aplinkos. 

„Bendrovės pasirinkta kryptis plėsti savo programėlę ir tapti superprogramėle yra modernus bei ambicingas žingsnis, sekant naujausias tendencijas. Tai įdomus bei išskirtinis iššūkis ir mums, nes šiandien e. piniginė  yra vienas svarbiausių dalykų vartotojui naujos kartos „Huawei“ telefonuose. Todėl su „Paysera“ bendradarbiaujame visapusiškai, dalindamiesi tiek praktine patirtimi, tiek specialistų kompetencija. Taip pat užtikriname produktų optimizaciją, pritaikymą „AppGallery“ ir dar geresnės naudotojų patirties kūrimą. „Paysera“ – geras pavyzdys, kad mūsų parduotuvė užtikrina didžiausią funkcionalumą net ambicingoms „fintech“ programėlėms, todėl šią sritį, dirbdami ir su kitais kūrėjais, planuojame vystyti toliau“, – teigia Audrius Granickas, „Huawei Mobile Services“ verslo vystymo ir operacijų vadovas.

Oficialioje „Huawei“ parduotuvėje „AppGallery“ programėlė „Paysera“ startavo 2020 m. spalį. Nuo to laiko vien šioje parduotuvėje programėlę atsisiuntė 7 tūkst. unikalių vartotojų, iš kurių didžioji dalis – Baltijos šalyse.

Karantinas – gera proga vartotojams pasiūlyti daugiau

Nors „Paysera“ superprogramėlės planai – ilgalaikiai, bendrovė iš konkurentų išsiskiria jau šiandien. Karantino laikotarpiu 15–20 proc. pailgėjo laikas, kurį vartotojas praleidžia „Paysera“ programėlėje. Tai – gera proga savo vartotojams pasiūlyti daugiau verčių ir palengvinti jų gyvenimą.

„Šiuo metu apstu programėlių, kurios leidžia atsidaryti sąskaitą ir siųsti pinigus. Tą daro visi. Todėl plėtodami savo programėlę, mes galvojame apie papildomas vertes. Pavyzdžiui, programėlėje siūlome konvertuoti valiutą ir tą darome už gerą kainą, sudarome sąlygas registruotis nuotoliniu būdu ne tik privatiems, bet ir verslo klientams. Pernai pasiūlėme per programėlę pirkti fizinius aukso luitus ir monetas. Per kelis mėnesius esami ir nauji klientai šio tauriojo metalo įsigijo už 1,8 mln. eurų“, – apibendrina V. Morkūnas.

Parengta bendradarbiaujant su Huawei.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.