Tyrimo metu bus „vertinama, ar „Google“ pažeidė ES konkurencijos taisykles, teikdama pirmenybę savo pačios internetinės reklamos technologijų paslaugoms“, teigiama pranešime.
Bus tiriama svarbi „Google“ verslo, kurio daugiau nei 80 proc. pajamų praėjusiais metais buvo gauta iš reklamos, t. y. 147 mlrd. dolerių (124 mlrd. eurų), dalis.
„Esame susirūpinę dėl to, kad dėl „Google“ veiklos sumažėjo kitų interneto reklamos paslaugų tiekėjų pajėgumai konkuruoti“ vaizdinės reklamos technologijų srityje, – teigė už konkurenciją atsakinga eurokomisarė Margrethe Vestager.
Kalbama apie iš esmės nepastebėtas, bet plačiai paplitusias „Google“ technologijas, kurios tarpininkauja tarp reklamdavių ir leidėjų internete.
ES mėgins nustatyti, ar „Google“ suteikė pirmenybę savo reklamos inventoriaus technologijoms „AdX“ ir „Doubleclick“, taip pat nagrinės ir kitus „Google“ verslo aspektus.