„Bitė Lietuva“ kompensuos svarbiausias ryšio paslaugas iš ir į Kazachstaną

Kazachstane šiuo metu vykstant neramumams, šalyje ribojamas interneto ryšys. Ryšio sutrikimais skundžiasi ir šalyje dirbantys bei keliaujantys Lietuvos piliečiai. Reaguodama į tai bendrovė „Bitė Lietuva“ iki sausio 16 d. savo klientams kompensuos skambučius ir trumpąsias žinutes į ir iš Kazachstano.

  „Bitė Lietuva“ iki sausio 16 d. savo klientams kompensuos skambučius ir trumpąsias žinutes į ir iš Kazachstano.<br>Tomo Bauro nuotr.
  „Bitė Lietuva“ iki sausio 16 d. savo klientams kompensuos skambučius ir trumpąsias žinutes į ir iš Kazachstano.<br>Tomo Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2022-01-07 14:19, atnaujinta 2022-01-07 14:24

„Tiesiame pagalbos ranką neramumų sūkuryje atsidūrusiems žmonėms ir verslui. Mūsų klientams nemokamai suteiksime svarbiausias ryšio – skambučių ir trumpųjų žinučių – paslaugas. Klientai gali naudotis ryšiu nesukdami galvos dėl sąskaitų, o kompensacijas už paslaugas matys savo kito mėnesio sąskaitose už visą nurodytą laikotarpį,“ – paaiškina generalinis įmonės direktorius Pranas Kuisys.

Bendrovė pernai pirmoji ištiesė pagalbos ranką ir baltarusiams. Neramumų krečiamas šalies IT bendroves įmonė pakvietė kurtis Lietuvoje ir pasiūlė ryšio paslaugas 3 mėnesius teikti nemokamai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.