„Samsung“ atstovų patarimas – paprastas, bet gali būti veiksmingas: „Turėtų padėti gamyklinių parametrų atstatymas (angl. „Factory Reset“). Tačiau prieš tai būtinai pasidarykite duomenų kopiją, nes atstačius gamyklinius parametrus jie dings.“
Su panašia problema susidūrę interneto naršytojai iš užsienio pateikia dar kelis patarimus.
Vienam greičiau prisijungti prie mobiliojo interneto padėjo lėktuvo režimo (angl. airplane mode) įjungimas ir išjungimas – tai užtrunka trumpiau nei įrenginio perkrovimas, taigi toks galėtų būti bent laikinas problemos sprendimas.
Kitas pataria išjungti mobilųjį internetą, ištrinti prieigos taškus, perkrauti telefoną ir grąžinti buvusius APN nustatymus.
Dar vienas pataria bandyti pakeisti „WiFi“ nustatymus – įjungti ar išjungti statinį IP adresą.
Paskutinis mūsų rastas patarimas – ištrinti aplanką, esantį adresu „/data/data/com.android.providers.settings“. Tačiau, norint tai atlikti, reikia perimti pilną įrenginio valdymą (angl. terminas – root), o tai yra sudėtingas ir pavojingas procesas, ypač jei esate nepatyręs naudotojas. Be to, negalime užtikrinti, kad tai veikia.
Todėl, jei ankstesni patarimai nepadėjo, beliks apsilankyti telefonų taisykloje.
Rubrikoje „KlauskIT“ atsakome į visus skaitytojus kankinančius IT srities klausimus. Jei turite savo klausimą – pasinaudokite žemiau esančia forma arba tiesiog rašykite el. paštu: klauskIT@lrytas.lt.