Telefone neveikia mobilusis internetas – ką daryti?

Telefoną „Samsung Galaxy Note 2“, kuriame įdiegta „Android 4.3“ operacinė sistema, naudojantis skaitytojas Tomas teigia, kad įrenginys automatiškai neprisijungia prie mobiliojo interneto: „Prisijungimas įvyksta tik perkrovus telefoną. „WiFi“ pasigauna automatiškai, o prie mobiliojo interneto nebegrįžta. Prieigos taškus (APN) trinti mėginau. Ką daryti?“

„Samsung Galaxy Note 2“ neprisijungia prie mobiliojo interneto? Teks naudotis kitomis jo funkcijomis...<br>AFP/„Scanpix“ nuotr.
„Samsung Galaxy Note 2“ neprisijungia prie mobiliojo interneto? Teks naudotis kitomis jo funkcijomis...<br>AFP/„Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jul 9, 2014, 6:48 AM, atnaujinta Feb 12, 2018, 3:16 AM

„Samsung“ atstovų patarimas – paprastas, bet gali būti veiksmingas: „Turėtų padėti gamyklinių parametrų atstatymas (angl. „Factory Reset“). Tačiau prieš tai būtinai pasidarykite duomenų kopiją, nes atstačius gamyklinius parametrus jie dings.“

Su panašia problema susidūrę interneto naršytojai iš užsienio pateikia dar kelis patarimus.

Vienam greičiau prisijungti prie mobiliojo interneto padėjo lėktuvo režimo (angl. airplane mode) įjungimas ir išjungimas – tai užtrunka trumpiau nei įrenginio perkrovimas, taigi toks galėtų būti bent laikinas problemos sprendimas.

Kitas pataria išjungti mobilųjį internetą, ištrinti prieigos taškus, perkrauti telefoną ir grąžinti buvusius APN nustatymus.

Dar vienas pataria bandyti pakeisti „WiFi“ nustatymus – įjungti ar išjungti statinį IP adresą.

Paskutinis mūsų rastas patarimas – ištrinti aplanką, esantį adresu „/data/data/com.android.providers.settings“. Tačiau, norint tai atlikti, reikia perimti pilną įrenginio valdymą (angl. terminas – root), o tai yra sudėtingas ir pavojingas procesas, ypač jei esate nepatyręs naudotojas. Be to, negalime užtikrinti, kad tai veikia.

Todėl, jei ankstesni patarimai nepadėjo, beliks apsilankyti telefonų taisykloje.

Rubrikoje „KlauskIT“ atsakome į visus skaitytojus kankinančius IT srities klausimus. Jei turite savo klausimą – pasinaudokite žemiau esančia forma arba tiesiog rašykite el. paštu: klauskIT@lrytas.lt.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kada JAV ginklai pasieks Ukrainą?