Tačiau metalinė puta turi ir kitų privalumų.
Tokie šarvai gerai apsaugo ir nuo sprogimų bangų. Kai netoliese sprogsta koks nors sviedinys ar aviacinė bomba, šie šarvai sugeria smūgio energiją, taip geriau apsaugodami tanko įgulą.
Metalinė puta taip pat saugo ir nuo karščio. 2016 metais atlikti tyrimai parodė, kad metalinė puta įkaista dvigubai lėčiau nei įprastos šarvų plokštės. Daugybė mažų oro kišenių naujosios medžiagos viduje trukdo karščiui prasiskverbti – veikia panašiai kaip oro tarpai statyboms skirtuose blokuose.
Tačiau didžiausias privalumas tikriausiai yra svoris. Kompozitinė metalinė puta yra net tris kartus lengvesnė už įprastas šarvo plokštes. Tai reiškia, kad tankui, kuris turi 12 tonų šarvų, reikėtų maždaug 4 tonų kompozitinės metalinės putos plokščių. Tai reiškia, kad tankas su pilnais degalų bakais galės nuvažiuoti toliau, bus greitesnis ir manevringesnis. Kartu būtų palengvinamas logistikos dalinių darbas, o įgulos apsauga tik pagerėtų.
Kompozitinės metalinės putos plokštės galėtų būti naudojamos ir kaip papildomi šarvai. Jos galėtų būti montuojamos ant tankų ir kitų karinių mašinų korpusų, taip pagerinant jų apsaugą. Panaudojimo galimybių išties yra daug, tačiau prieš tai dar reikės patobulinti gamybos procesą, kurio detalės dabar, aišku, nėra atskleidžiamos.
Jau artėja laikas, kai „M1 Abrams“ tanką ir „M2 Bradley“ kovos mašiną reikės pakeisti naujais modeliais. „M1 Abrams“ sveria daugiau nei 50 tonų (kai kurios versijos – ir daugiau nei 65 tonas). Naujojo tanko svoris yra didelis prioritetas, tačiau dėl jo negalima aukoti apsaugos, todėl tikimasi, kad metalinė puta padės sumažinti tanko svorį kartu pagerindamos įgulos apsaugą.