Parduotuvės ėmėsi vienos gudrybės, kuri padeda parduoti daugiau

Nauja kompanija, gaminanti veidrodžius, mėgina parduotuvėms padėti parduoti daugiau prekių. Kaip? Gamindama specialius veidrodžius.

„Skinny Mirror“ lenkto stiklo veidrodžiuose žmonės atrodo 5 kilogramais lieknesni. <br>ViDA Press nuotr.
„Skinny Mirror“ lenkto stiklo veidrodžiuose žmonės atrodo 5 kilogramais lieknesni. <br>ViDA Press nuotr.
„Skinny Mirror“ lenkto stiklo veidrodžiuose žmonės atrodo 5 kilogramais lieknesni. <br>ViDA Press nuotr.
„Skinny Mirror“ lenkto stiklo veidrodžiuose žmonės atrodo 5 kilogramais lieknesni. <br>ViDA Press nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jul 22, 2017, 12:43 PM

Kalifornijoje (JAV) įsikūrusi kompanija „Skinny Mirror“ pardavinėja lenkto stiklo veidrodžius, kuriuose žmonės atrodo 5 kilogramais lieknesni. Šių veidrodžių kaina svyruoja nuo 165 iki 5500 dolerių, priklausomai nuo veidrodžio dydžio ir jo rėmui panaudotų medžiagų. 

Kompanijos įkūrėja ir veidrodžių kūrėja Belinda Jasmine sako, kad šie veidrodžiai priverčia žmones pasijusti geriau. O geriau besijaučiantys klientai nuperka daugiau, todėl parduotuvėms tai atneša didesnį pelną.

Neseniai Švedijoje atliktas tyrimas parodė, kad žmonės, kurie naudojasi persirengimo kambaryje esančiais „Skinny Mirror“ kompanijos veidrodžiais, išreiškė didesnį pasitenkinimą savo kūnu negu tie, kurie į save žiūrėjo įprastuose veidrodžiuose. Tačiau svarbiausia, kad žmonės, kurie naudojosi „Skinny Mirror“ veidrodžiais, nupirko daugiau prekių. 

Net 88 procentai žmonių, kurie pasinaudojo ploninančiais veidrodžiais, įsigijo prekę, tuo metu iš įprastais veidrodžiais besinaudojusių žmonių pirkimą atliko 73 procentai. Iš viso „Skinny Mirror“ veidrodžiais pasinaudoję žmonės atliko 54 procentus visų pirkimų. 

B.Jasmine sako, kad ji sukūrė šį veidrodį 2013 metais ir jis buvo skirtas vietinei rinkai. Tuomet ji susilaukė didžiulio susidomėjimo iš mažmeninių parduotuvių, todėl ji išplėtė savo pardavinėjamų veidrodžių liniją ir sukūrė veidrodžius, labiau pritaikytus mažmeninėms parduotuvėms ir persirengimo kambariams. 

Kol kas daugiausiai užsakymų kompanija sulaukė iš nedidelių drabužių parduotuvių. Tačiau kompanija ketina tiekti savo veidrodžius pasauliniam drabužių parduotuvių tinklui, kuris pasaulyje turi daugiau nei 450 drabužių parduotuvių. 

Tikriausiai dabar manote, kad šie veidrodžiai yra apgaulingi ir tokiu būdu klaidina žmones, tačiau pati B.Jasmine sako, kad ant kiekvieno veidrodžio užklijuotas „Skinny Mirror“ logotipas, kurį aiškiai mato kiekvienas pirkėjas. Vis dėlto, B.Jasmine teigimu, veidrodžiai žmogų suplonina labai subtiliai, todėl jie nepakeičia esminio vaizdo, o tik pagražina žmogų. 

Šaltinis: Businessinsider.com.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.