1. Filmukų antraštėse naudokite pavadinimus su raktažodžiais. Pavadinimas gali pats savaime generuoti peržiūras. Kuo labiau jame figūruojantys raktažodžiai atspindės turinį, tuo didesni šansai būti gerai įvertintam „Google“ paieškos robotų ir pakilti į pirmąjį paieškos rezultatų puslapį.
2. Sukurkite istoriją. Istorijos yra, ko gero, seniausia komunikacijos priemonė pasaulyje. Negana to, ji vis dar efektyvi. Apibūdinti įmonės veiklą nuo A iki Z, išvardijus jos teikiamas paslaugas, žinoma, yra lengviausias būdas. Tačiau sėkmei pasiekti reikia efektyviausio, o ne lengviausio sprendimo. Įmonės teikiamų paslaugų privalumus geriau atskleisti pasitelkiant į pagalbą įdomų siužetą, kurio pagalba klientams būtų atskleidžiama nauda, kurią galite suteikti.
3. Nepamirškite savo prekinio ženklo. Eiliniam žiūrovui gali lengvai pasimiršti filmuką sukūrusios kompanijos pavadinimas, todėl svarbu kuo daugiau kartų parodyti savo prekinį ženklą. Įdėkite jo ikonėle ekrano kampe arba karts nuo karto parodykite jį filmuko eigoje. Tačiau nepamirškite prekinio ženklo parodymus suderinti su siužetu.
4. Inicijuokite žiūrovų veiksmus. Marketingui skirtas filmukas turėtų paraginti jo žiūrovą imtis veiksmo. Todėl savo filmuke pasiūlykite klientams kažką iš kažko nupirkti, kažką perskaityti ar paskambinti kažkokiai kompanijai.
5. Skelbkite filmuką ten, kur renkasi jums reikalinga auditorija. Neskelbkite savo filmuko visur kur papuola, nes jis gali būti palaikytas „spam'u“. Surasti filmuko publikavimui tinkamas vietas yra taip pat svarbu, kaip ir jį sukurti. Todėl stenkitės jį skelbti tokiuose forumuose ar tinklalapiuose, kuriuose kalbama temomis, susijusiomis su Jūsų siūlomomis prekėmis ar paslaugomis.
Kyla klausimas, kodėl video medžiagos kūrimas ir skelbimas internete yra naudingas? Pasak „Forbes“ atlikto tyrimo „Video in the C-Suite“, 80 procentų vadovų internete žiūri daugiau filmukų nei žiūrėdavo prieš metus. Internetinių marketingo kampanijų su video medžiaga nauda nepaneigiama. Tą įrodo statistika. Pasak to paties tyrimo duomenų, net 65 procentai vadovų apsilanko kompanijos tinklalapyje po to, kai peržiūri jos marketingui skirtą video medžiagą.
Norėdami, kad „Vid4Pro“ patarimai neliktų eiline „sausa“ informacija, savo ruožtu mes pridedame penkis geriausius visų laikų marketingui skirtus video.