Parodoje „Comic Con“ - kompiuterinių žaidimų studijų ir konsolių karas

Specialiai lrytas.lt, San Diegas

Daugiau nuotraukų (1)

Vainius Eiva

Jul 20, 2013, 6:29 PM, atnaujinta Mar 2, 2018, 9:16 PM

Nors „Comic Con“ yra labiausiai orientuota į komiksus, filmus ir TV serialus, čia vietos atranda ir pagrindiniai kompiuterinių žaidimų kūrėjai bei žaidimų konsolės. Žinoma, daugiausiai dėmesio iš visų susilaukia žaidimo konsolių kūrėjai „Microsoft“ su savo naujuoju „Xbox One“ ir „Sony“ su „Playstation 4“.

Kompiuterinių žaidimų konsolių atstovai bandė įvairiausiais būdais prie savo stendų pritraukti žaidimų mėgėjus. Visi norintys galėjo pažaisti žaidimus, gauti itin dideles nuolaidas žaidimams ir užsisakyti žaidimus iš anksto su ypatingais priedais. Taigi, eilės prie „Playstation“ ir „Xbox“ stendų buvo tokios ilgos, jog jose buvo galima prastovėti bent kelias valandas. Visose stendų pusėse stovėjo kompanijų atstovai riebiai užbliaunantys ant konkurentų ir stengdamiesi atsivilioti kuo daugiau žmonių pas save.

Tuo tarpu mažiausia konkurentė „Nintendo“ visai nesistengė pasiglemžti besidairančių parodos dalyvių. Visgi, pasyviausiai besireklamuojanti kompanija sugebėjo pritraukti nemažai gerbėjų, jaučiančių nostalgiją seniesiems kompiuterinių žaidimų herojams, tokiems kaip  „Mega Man“ ir  „Mario“.

Kompiuterinių žaidimų kūrėjai taip pat surėmė ginklus. Skyrėsi tik reklamuojami žaidimai. Studija „Electronic Arts“ pristatė itin daug dėmesio susilaukusio žaidimo „Plants vs. Zombies“ antrąją dalį. Aplink vaikščiojo iš žaidimo „ištrauktas“ zombis, kuris vaikams buvo visai nebaisus.

Taip pat dalyviams buvo dalinami įvairiausi prisegami ženkliukai ar maišai su žaidimo veikėjais. Nepaisant eilės prie nemokamų daiktų ir žaismingo stendo, daugiausiai dėmesio susilaukė studijos „Ubisoft“ stendas. Jame buvo pristatomi vieni laukiamiausių šių metų žaidimai – „Watch dogs“ ir „Assasin‘s Creed IV: Black flag“.

„Watch dogs“ žaidimo laukiantiems žaidėjams buvo suteikiama galimybė užsisakyti žaidimą iš anksto ir už tai gauti nemokamus marškinėlius. Na, o ketvirtosios „Assasin‘s Creed“ dalies kūrėjai dar labiau pasistengė. Už parodų rūmų esančioje prieplaukoje buvo prišvartuotas tikrų tikriausias piratų laivas su žaidimo logotipu ant burių. Laivo deniu vaikščiojo žudikai, o tikriems drąsuoliams suteikta galimybė stilingai apsiskusti laivo denyje.

Stendą parodoje turėjo ir studija „Blizzard“, kuri pristatė populiariausius pasaulyje masinius per tinklą žaidžiamus kompiuterinius žaidimus „Starcraft II“ ir „World of Warcraft: Mists of Pandaria“. Kiekvienas norintis galėjo įsigyti ne tik žaidimus, bet ir pliušines ginkluotas pandas.

Sekite verslo naujienas socialiniame tinkle „Facebook“!

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ar 2008 metų scenarijus gali pasikartoti?