„Teo“ inicijuotas projektas skatina mokymui aktyviau naudoti technologijas ir sudaro sąlygas moksleiviams efektyviau išnaudoti laiką rengiantis pamokoms, ieškant atsakymų į mokytojų užduotus klausimus, atliekant grupines užduotis ar jungiantis prie elektroninio dienyno. Tuo pačiu skatinamas moksleivių sąmoningumas ir atsakingas naudojimasis internetu.
Konsultuojantis su Švietimo ir mokslo ministerijos specialistais, buvo atrinkti tinklalapiai, kuriuose mokyklų bendruomenės galės nuolat naršyti nemokamai: bus galima sekti egzaminų centro skelbiamą informaciją, naudotis pagalbos svetainėmis, skirtomis pedagogams ir moksleiviams, tikrinti informaciją elektroniniuose dienynuose, ieškoti reikalingos informacijos kitose švietimo srities svetainėse.
Tarptautinio matematikos ir gamtos mokslų bei Tarptautinio skaitymo gebėjimų tyrimų rezultatai parodė, kad vaiko, kurio namuose yra daugiau kaip 100 knygų, įrengtas atskiras vaiko kambarys, asmeninis kompiuteris ir prieiga prie interneto, mokymosi rezultatai geresni. Taigi, vaikai, turintys galimybę naudoti daugiau ir įvairesnių informacijos šaltinių, greičiau tobulėja.
„Tikime, kad būtent pažangiose mokyklose auga ateities lyderiai. Naujos technologijos šiuolaikiniam žmogui, taip pat ir vaikui, suteikia laisvės pačiam ieškoti atsakymų, rinktis, analizuoti, spręsti. Tai formuoja atsakingą ir brandžią šių laikų asmenybę, – teigia „Teo“ Paslaugų plėtros ir rinkodaros tarnybos vadovas Nerijus Ivanauskas. – Mūsų siekis, kad bevielio interneto tinklas mokyklose taptų pirmuoju žingsniu link išmanios visuomenės, gebančios atsakingai naudotis technologijomis.“
„Teo“ itin atsakingai rinko bevielio interneto įrangą mokykloms. Ji atitinka visas Lietuvoje galiojančias higienos normas ir neturi įtakos vaikų ar mokytojų sveikatai. Visais ryšio sprendimas mokyklose rūpinasi „Teo“, tad mokyklos dėl to jokių papildomų išlaidų nepatirs. Šiuo metu projekte nedalyvaujančios mokyklos, ateityje galės prie jo prisijungti, jei tik išreikš tokį norą
Taigi, žiūrime, kiek dar Lietuvoje mokytojų bijančių mokytis. Nes, kaip sakė edukologė A.Landsbergienė, kaip gali pats nenorintis mokytis mokytojas tokį norą įdiegti mokiniui?