Elektronikos parduotuvė delsia grąžinti pinigus už brokuotą telefoną: pirkėja jaučiasi apgauta

Prieš savaitę Panevėžio „Topo centre“ pirkėja Eglė nusipirko išmanųjį telefoną „BlackView“. Grįžusi namo po darbo ji pastebėjo, kad neveikia įrenginio ekranas. „Topo centro“ pardavėjai leido paimti pakaitinį telefoną ir Eglė pasirinko vieną iš „Sony Xperia“ įrenginių. Vėlgi, grįžusi ji pastebėjo, kad ir pakaitinis išmanusis yra visiškai nenaudotinas dėl to, kad jis visas, Eglės žodžiais, „sudrožtas“.

„Topo Centro“ atstovai tiesiog pasiūlė laukti dvi savaites.<br>M.Patašiaus nuotr.
„Topo Centro“ atstovai tiesiog pasiūlė laukti dvi savaites.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Erik Murin

Aug 16, 2018, 6:38 PM

Pirkėja paskambino „Topo centro“ atstovams, bet jai tebuvo atsakyta, kad salono pardavėjai suteikė tokį įrenginį, kokį turėjo. Šiandien Eglė grąžino ir pakaitinį telefoną, o „Topo Centro“ darbuotojai tiesiog pasiūlė laukti dvi savaites, nors Eglė norėjo pinigus atgauti iš karto. Jai buvo pasakyta, kad telefoną reikia taisyti, tikrinti kaip įvyko gedimas ir tik po ekspertų analizės galima bus pateikti konkretų atsakymą.

„Normali parduotuvė turėtų pasakyti „atsiprašom, kad neveikia, mes atiduodame jums jūsų pinigus. Klientą reikia perspėti, o „Topo centras“ tiesiog davė neveikiantį telefoną. Tikrai šitos parduotuvės niekam nerekomenduosiu“, – savo pasvarstymais dalinosi Eglė.

Situaciją pakomentavo „Topo centro“ atstovas spaudai Žilvinas Kulvinskas. Jo teigimu, artimiausiu metu bus aišku, kas galėjo nutikti telefonui, o esant gamykliniam brokui - moteriai bus grąžinti pinigai.

„Skundą pateikusi ponia Eglė po dienos naudojimo atnešė telefoną „Blackview“ su gedimu, kuris būdingas pažeidus jį mechaniškai. Kas dėl to kaltas, mūsų konsultantai neturi teisės nuspręsti, todėl visuomet telefonas siunčiamas į autorizuotą servisą ekspertizei.

Artimiausias klientės įsigyto „Blackview“ telefono servisas yra Latvijoje ir jau iki šios savaitės pabaigos ekspertai turi nustatyti priežastį ir paaiškėjus, kad tai gamyklinis brokas, pinigai klientei bus grąžinti nedelsiant ar suteiktas naujas telefonas.

Priklausomai nuo dydžio, parduotuvė gali turėti iki 10 pakaitinių telefonų. Klientės minima parduotuvė nedidelė, ji turi 4 telefonus. Klientei buvo pasiūlytas pakaitinis Sony Xperia telefonas, kuris yra aukštesnės klasės nei įsigytas telefonas.

Pakaitinių telefonų vizualinė išvaizda ne visada gera, nes tokius telefonus žmonės saugo mažiau. Bet kuriuo atveju, suteikiamas telefonas veikia ir atlieka visas jam įprastas funkcijas. Mūsų patarimas: jei perkate telefoną sau, visuomet paprašykite konsultanto jį iškart įjungti. Tokiu atveju akivaizdus gamintojo brokas gali nustatytas iškart ir telefonas bus nedelsiant pakeistas.

Mes vertiname klientus ir apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Bet norime paprašyti visų papuolusių į tokią erzinančia situaciją elgtis kultūringai, nes kantrybė ir susitvardymas leidžia priimti racionalius sprendimus ir maksimaliai sklandžiai išspręsti visas problemas“, – sakė Ž.Kulvinskas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.