„Apple“ patyrė kuriozišką problemą: nauji vartotojai „nugriovė“ serverius

Per šias šventes – kad ir ne visai tradicines – daugelis susidūrė su kasmetine dilema: ką dovanoti savo artimiausiems? Į elektroninę erdvę šiemet persikėlę darbas, mokslai ir netgi socialiniai ryšiai paskatino žmones kaip niekada anksčiau atkreipti dėmesį į išmaniuosius įrenginius – bei juos padėti po eglute. Tai liudija ir neseniai „Apple“ patirta problema.

 Kalėdų rytą išpakavę savo „Apple“ logotipu paženklintas išmaniąsias dovanas, laimingieji tiesiog nesitvėrė džiaugsmu jas išbandyti. Deja, jų laukė nemalonus siurprizas.<br> Reuters / Scanpix nuotr.
 Kalėdų rytą išpakavę savo „Apple“ logotipu paženklintas išmaniąsias dovanas, laimingieji tiesiog nesitvėrė džiaugsmu jas išbandyti. Deja, jų laukė nemalonus siurprizas.<br> Reuters / Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 28, 2020, 10:34 AM

Kalėdų rytą išpakavę savo „Apple“ logotipu paženklintas išmaniąsias dovanas, laimingieji tiesiog nesitvėrė džiaugsmu jas išbandyti. Deja, jų laukė nemalonus siurprizas. Pirminio konfigūravimo ekrane daugybė vartotojų išvydo klaidą – jų „iPhone“, „iPad“, „HomePod“ ar „Apple Watch“ negali būti aktyvuotas. Nors tai sukėlė nerimą ne tik dovanos gavėjams, bet ir jas padovanojusiems žmonėms, paaiškėjo, kad dėl problemos kalti ne ką tik išpakuoti prietaisai, o pačios bendrovės IT infrastruktūra.

Penktadienį (šeštadienį Lietuvos laiku) „Apple“ pagalbos centras „Twitter“ tinkle pasidalino pranešimu apie dėl perkrovos nustojusius veikti „iCloud“ aktyvacijos serverius – ir paprašė žmonių šiuo metu nenustatinėti savo naujų įrenginių, o palaukti kelias valandas.

Deja, didžiajai daliai naujai iškeptų „Apple“ vartotojų problema išliko net ir po minėto laikotarpio – išmanieji įrenginiai ir toliau niekaip negalėjo užbaigti aktyvacijos ir negalėjo būti naudojami. Incidentą bendrovei pavyko išspręsti tik po beveik 36 valandų – sekmadienio naktį. Pranešama, kad šiuo metu aktyvacija visiems „Apple“ įrenginiams turėtų pavykt sėkmingai.

„Apple“ visada garsėjo kaip viena bendrovių, kuriai tokios nemalonios klaidos nepasitaiko. Pastaraisiais metais net per pirmąsias naujo „iOS“ atnaujinimo pasirodymo valandas daugeliui vartotojų jį pavyksta įsidiegti sėkmingai – kas rodo, jog kompanija didina savo IT infrastruktūros pajėgumą tam, kad vartotojams netektų patirti nė menkiausios frustracijos.

Deja, visada nutinka pirmas kartas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.