Pirmadienio Lrytas.lt laidoje #42 – astrofizikas apie įspūdingiausius būsimus įvykius kosmose

Šie metai kosmose prasme prasidėjo itin intensyviai: pačią pirmąją metų dieną tolimojo kosmoso zondas „New Horizons“ praskriejo ir nufotografavo tolimiausią kada nors žmonijos tyrinėtą dangaus kūną Ultima Thulę, jau kitą dieną persiuntė jo nuotrauką (o atstumas iki ten – 6,6 mlrd. km), o trečią dieną Kinija ant tolimosios Mėnulio pusės sėkmingai nuleido savo kosminį aparatą.

Pirmojoje vasario laidoje #42 lankėsi astrofizikas dr. Kastytis Zubovas.<br> J. Stacevičiaus nuotr.

2019-02-03 15:25, atnaujinta 2019-02-06 09:49

Taip gerai įsibėgėję, ar ilgainiui 2019-ieji nepritrūks kvapo kosminiuose tyrimuose? Kokie didžiausi atradimai laukia šiemet? O taip pat – ką svarbiausio apie kosmosą atradome praėjusiais, 2018-aisiais metais?

Apie visa tai Lrytas.lt mokslo populiarinimo laidoje „#42“  kalbėjo astrofizikas ir populiariausio astronomijos tinklaraščio „Konstanta 42“ autorius, dr. Kastytis Zubovas.

Mokslo populiarinimo videolaida „#42 – autostopu per galaktiką su Adomu Rutkausku“ vyksta du kartus per mėnesį portale lrytas.tv bei lrytas.lt „Facebook“ paskyrose. Laidų įrašus taip pat galima rasti ir portale lrytas.lt bei lrytas.tv „Youtube“ kanale.

REPORTERIS: Lietuva atsisveikina su mirusiu buvusiu premjeru G. Kirkilu