„Procedūra ilga ir ganėtinai varginanti: laukti, kol spaudėjas parengs eilinę signalinio lanko versiją, o mašina žaibo greičiu pro savo spalvotas dažų sekcijas prasuks ir išspjaus šviežius, spaudos dažais kvepiančius lankus. Tuomet pasitelkus savo vizualiąją atmintį spaudėjui bandyti nupasakoti, kaip koreguoti vieną ar kitą toną. Minėti signaliniai lakštai neatgulė į makulatūros krūvas ir nebuvo išmesti, o buvo Stasio rūpestingai priglobti ir tapo įkvėpimo šaltiniu“, – kalbėjo galerijos atstovai.
Puslapiuose atspaustos reprodukcijos buvo pieštuku pratęstos ir inkorporuotos į naujus, savarankiškus tapusius paveikslus, kuriems suteikti ir nauji pavadinimai, atspindintys naują turinį.
„Galima sakyti, kad ši paroda yra konceptuali ir postmodernistinė, mat joje Stasys dekonstruoja savo darbų pirmines semantines prasmes, tuos darbus apaugina naujomis prasmėmis, žaidžia pirminiais (atspaustais) ir antriniais (pripieštais) vaizdiniais. Per savo paties citavimą ir prasmės perkūrimą išeinama į naujus prasminius klodus, kurie yra vienu metu ir nauji, ir seni“, – sakė "Kunstkameros" galerininkai.
Susitikimas su parodos autoriumi numatomas balandžio pradžioje. Paroda veiks kovo 20–balandžio 26 dienomis.