Ieva Prudnikovaitė ir Kristianas Benediktas (Vaidas Vyšniauskas) – nesutaikomi ir neišskiriami Karmen ir Chosė nemarioje Georges’o Bizet operoje „Karmen“ Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro (LNOBT) scenoje. Štai jau 140 metų šis operos šedevras apie meilę ir mirtį nepalieka abejingų žiūrovų ir klausytojų visame pasaulyje. Ir jau beveik ketveri metai, kai vienas gražiausių ne tik Lietuvos mecosopranų I.Prudnikovaitė ir ryškiausias Lietuvos dramatinis tenoras Kristianas Benediktas stilingu dainavimu ir įtikinama aktoryste sulaukia išskirtinio LNOBT žiūrovų dėmesio.
Spalio 15 d. tarp jųdviejų įsiverš jaunas ir gražus Eugenijus Chrebtovas. Jis pirmą kartą dainuos puikųjį toreadorą Eskamilją, pavergiantį išdidžiosios Karmen širdį. Lengvesnę muziką mėgstantys žiūrovai E.Chrebtovą pažįsta kaip trio „El Fuego“ narį, o operos gerbėjai pavasarį žavėjosi jo debiutiniu Eugenijaus Onegino vaidmeniu LNOBT.
Buvęs Virgilijaus Noreikos mokinys, E.Chrebtovas karjerą scenoje pradėjo kaip bosas (dainavo Greminą ir Zareckį „Eugenijuje Onegine“, Alminą „Pilėnuose“, Cunigą operoje „Karmen“, Vyskupą Masalskį Balio Dvariono „Dalioje“, Bartolą „Figaro vedybose“ ir kt.), o prieš keletą metų nutarė nuosekliai pereiti į baritono repertuarą. Greta vaidmenų LNOBT, Kauno muzikiniame teatre jis dainuoja Falkę operetėje „Šikšnosparnis“ ir Homonajų „Čigonų barone“.
Beje, operoje „Karmen“ ne tik dainuojama, bet ir šokama. Antai Karmen – I.Prudnikovaitė – ant milžiniško stalo šoka su kastanjetėmis savo mylimajam Chosė, kol scenoje nepasirodo dar viena čigonės vilionių auka – griežtasis leitenantas Cuniga (jį įkūnija žavingasis bosas Tadas Girininkas).
Lyriškąją ir, deja, pamestąją Chosė sužadėtinę Mikaelą dainuos Regina Šilinskaitė, o žavų Karmen bendrų kontrabandininkų ir abejotinos reputacijos (kaip ir jos pačios) draugių kvintetą įkūnys greta I.Prudnikovaitės Rafailas Karpis, Arūnas Malikėnas, Irena Zelenkauskaitė ir Julija Stupnianek. Nedidelį Moraleso vaidmenį atliks Ramūnas Urbietis. Diriguos Robertas Šervenikas.
Prancūzų statytojų komandos su režisieriumi Arnoud Bernard priešaky 2009 m. sukurtas spektaklis perkelia nemariosios G.Bizet operos veiksmą į pokarį ir suteikia visai operai asociatyvios tango atmosferos, kur aistra, meilė ir mirtis – visuomet greta.