LKO koncerte pasirodys po intensyvių ir sėkmingų gastrolių Vokietijoje, Italijoje, Islandijoje bei Kinijoje. Kolektyvas tik ką grįžo iš senosios Kinijos sostinės Šiano (Xi’an), kur antrą kartą dalyvavo Šilko kelio festivalyje kartu su savo vadovu Sergejumi Krylovu. Jo diriguojami muzikantai atliko tris įspūdingas programas – „Kerintis virtuoziškumas“, „Nakties svajonė“ ir „Metų laikai“. Solo griežė S.Krylovas ir orkestro koncertmeisteris Džeraldas Bidva.
Sezono pradžios Vilniuje programa – garsioji „Likimo“ simfoniją bei vienintelis paskutiniojo Vienos klasiko Smuiko koncertas – sena S.Krylovo svajonė. Orkestro koncerte laukia iššūkis – akompanuoti vieną gražiausių smuiko koncertų be dirigento, kuris grieš kūrinį solo.
Laukia išties iškalbingos muzikos vakaras – lyrikos ir epiškumo prisodrintas smuiko pasakojimas ir kovos už gėrį kupina simfoninė drama.
L. van Beethovenas, apdovanojęs pianistus net penkiais koncertais fortepijonui, smuikui parašė tik vieną Koncertą D-dur (1806 m.). Tačiau jis priskirtinas sudėtingiausiems šio instrumento repertuaro kūriniams. Tai lemia ne vien techniniai atlikimo sunkumai, bet ir gilus turinys, kuriam atskleisti reikia tikros artistinės brandos. Smuiko koncerte vyrauja lyrinės nuotaikos, taurūs ir santūrūs jausmai su epiškumo atspalviu.
Kita vakaro muzikinė istorija skleisis per vieną žinomiausių ir dažniausiai atliekamų L.van Beethoveno opusų – Penktąją simfoniją („Likimo“, 1805–1808 m.). Čia galingai prasiveržia prometėjiškos kovos už gėrį pradas, glūdintis visoje Vienos klasiko kūryboje.
Praėjus keleriems metams po simfonijos premjeros, E.T.A.Hoffmannas savo esė „Instrumentinė Beethoveno muzika“ rašė: „Ar gali atsirasti kitas toks Beethoveno kūrinys, kuris taip sustiprintų visą jo meną kaip ši kupina prasmės ir neapsakomai didinga Simfonija c-moll? Ji vis kopia ir kopia į viršukalnę, tvirtai veda klausytoją į Begalybės dvasios pasaulį!“