„Magnum“ atstovė Kristine Murniece teigė: „Esu tikra, kad kiekviename mūsų slypi žvėris, kuris gali būti labai kūrybiškas, emocionalus, gal vaikiškas ar net agresyvus. Džiaugiuosi, jog šią vasarą „Magnum Double“ kvies išlaisvinti savo vidinį žvėrį bei būti ryžtingesniems“. „Magnum“ meta iššūkį malonumų ieškotojams ir kviečia ryžtis dvigubam šokolado sluoksniui su naujaisias „Magnum Double“ ledais. Spontaniškumas, malonumas ir kokybė – pagrindinės „Magnum“ vertybės, atsispindinčios naujųjų ledų kampanijoje.
Šios vertybės tapo ir „Magnum“ kolekcijos, kurią sudarys aštuonios suknelės ir devynios iliustracijos, pagrindu. Vis dėlto kiekvieno iš 6 menininkų kūriniai – tai savita kampanijos „Išlaisvink žvėrį“ interpretacija. Projekto iliustratorė Akvilė Lesauskaitė apie kampaniją teigė: „Laisvė būti savimi ir pasitikėjimas – lyg žvėris, slypintis po oda. Tik tuomet, kai išdrįstame jį paleisti, jis tampa mūsų gyvenimo palydovu, skatinančiu įgyvendinti beprotiškiausias idėjas.“
Unikali kolekcija, kupina netikėtų ir drąsių sprendimų, skirta visiems meno gerbėjams, ypač tiems, kurie nebijo ryžtis iššūkiams. „Magnum“ pažada, jog šį pavasarį ir vasarą tikrai netrūks iššūkių. “Magnum“ kolekcijos pristatymas – jau greitai!