„Man asmeniškai „Kūrybinis impulsas“ – vienas svarbiausių metų įvykių. Jau patyriau, kokia laisvė kurti šokį pačiai. Tada jautiesi kaip atversta knyga – būdama vien atlikėja to negalėčiau patirti. O idėjų, apie ką kalbėti scenoje, man netrūksta, nes studijuoju filosofiją“, – atskleidžia V.Šniurevičiūtė.
Savo kompozicijose profesionali šokėja nesistengia pabėgti nuo kasdien ją lydinčio baleto. Nors visi Vaidos statomi šokiai – „ant puantų“, tai jai netrukdo ieškoti naujų, neišbandytų kūno raiškų. Visgi balerina norėtų pasisemti daugiau choreografijos žinių šokio dirbtuvėse ar užsienio stažuotėse.
„Šių metų „Kūrybiniame impulse“ pati atlieku Povilo Basčio, baigusio Danijos nacionalinę scenos menų mokyklą Kopenhagoje, monokompoziciją „Hisstorya“. Lygindama savo ir jo darbą su šokėjais matau, kad dar turiu kur tobulėti kaip choreografė. Bet žinau ir tai, kad šiandien norimo rezultato scenoje sugebu pasiekti gerokai greičiau nei prieš penkerius metus“, – sakė balerina.
Pasak jos, kompozicija „Šaknis iš dviejų“ – tai miniatiūra apie Ievos ir Adomo susijungimą. jos potekstėje slypi mintis, jog gaunamas skaičius turi daugybę skaitmenų po kablelio. „Tie skaitmenys ir esame mes, kaip moters ir vyro susijungimo rezultatas. Šokyje pabrėžiu vieno priklausomybę nuo kito. Miniatiūroje nėra konkretaus laiko ar erdvės, nėra dramos ar tragedijos, tiesiog vyksta gyvenimo žaidimas, kurį visi žaidžiame tam, kad neišnyktume“, – pasakoja V.Šniurevičiūtė.
Miniatiūras „Kūrybiniam impulsui“ šįmet taip pat kuria teatro šokėjai Isaac Evans, Daria Olefirenko, Kipras Chlebinskas. Pasirodymo choreografų sąrašą papildys jau minėtasis P.Bastys, Modesta Butautytė, šiuolaikinio šokio scenoje gerai žinomos Edita Stundytė, Agnietė Lisičkinaitė ir Greta Grinevičiūtė.