Dosniausi „Pirmajam Baltijos kanalui“ – Seimo valdantieji

Į prieštaringą situaciją patekęs „Pirmasis Baltijos kanalas“ buvo viena iš labiausiai politikų pamėgtų televizijų per praėjusius Seimo rinkimus. Dosniausi rusakalbių televizijai buvo dabartiniai Seimo valdantieji.

Daugiausiai pinigų reklamai PBK išleido Lietuvos lenkų rinkimų akcija.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiausiai pinigų reklamai PBK išleido Lietuvos lenkų rinkimų akcija.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Dovydas Pancerovas

Oct 9, 2013, 12:54 PM, atnaujinta Feb 21, 2018, 8:18 AM

Dėl kruvinų Sausio 13-osios įvykių kalti ne sovietiniai kariai, bet grupelė Lietuvos „nacionalistų“, kurie išprovokavo smurtą. Taip apie svarbų ir skaudų Lietuvos istorijos epizodą buvo pasakojama „Pirmojo Baltijos kanalo“ (PBK) laidoje „Žmogus ir įstatymas“. Turbūt mažai kas abejoja, kad tie teiginiai – melagingi ir šmeižiantys Lietuvos istoriją.

Incidentas privertė vėl prabilti apie rusiškų televizijos kanalų įtaką mūsų šalies informacinei erdvei. Apie PBK licencijos sustabdymą prabilo ne tik Lietuvos visuomenė, bet ir šalies politikai. Tačiau prieš metus kai kurios politinės partijos mielai naudojosi tos televizijos paslaugomis. PBK buvo viena iš daugiausiai pinigų už politinę reklamą gavusių televizijų.

Prie tokios išvados galima prieiti, susipažinus su Vyriausiosios rinkimų komisijos viešai skelbiamais duomenimis.

2012 metų spalio ir lapkričio mėnesiais, kai buvo transliuojama Seimo rinkimų agitacija, daugiausiai pinigų reklamai PBK išleido Lietuvos lenkų rinkimų akcija. Ši, palyginti nedidelė politinė jėga, rusakalbių televizijos kanalui skyrė daugiau nei 325 tūkst. litų.

Antra pagal dosnumą - Darbo partija. Jos nariai politinei reklamai per PBK išleido apie 145 tūkst. litų.

Daugiausiai vietų Seime turinti Lietuvos socialdemokratų partija politinei reklamai PBK eteryje išleido apie 91 tūkst. litų.

PBK eteryje žinią apie savo politinę veiklą dar skleidė Liberalų ir centro sąjunga, Liberalų sąjūdis, Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga. Tiesa, šios partijos reklamai PBK eteryje išleido nepalyginamai mažiau nei dabartiniai Seimo valdantieji.

Iš viso, per 2012 metų Seimo rinkimų kampaniją politinės partijos PBK sumokėjo apie 708 tūkst. litų. Tai viena iš didžiausių sumų tarp visų Lietuvos televizijų.

Tiesa, Vyriausiosios rinkimų komisijos ataskaitoje nurodoma, kad kai kurios politinės partijos 2012 metų spalį ir lapkritį dar nebuvo atsiskaičiusios PBK. Tačiau sąskaitos politikams buvo išrašytos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.