Variantų būta įvairių – joje pažintį su sostine pradės turistai, o gal miesto valdžia įrengė patogią vietą benamiams pailsėti?
Maršrutai dingo – stotelė liko
Iš savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ pavyko sužinoti, kad stotelė, esanti Gedimino pr. pradžioje, buvo įrengta prieš keletą metų, o joje sustodavo 88 ir 89 maršrutų autobusai. Pakeitus šių maršrutų trasas, šioje stotelėje šiuo metu nestoja joks viešasis transportas, tačiau tiek ši, tiek ir tolėliau esančios stotelės naudojamos kitiems tikslams.
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ laikinoji vadovė Modesta Gusarovienė apie dabartinę stotelės paskirtį pasakojo taip: „Praėjusiais metais Gedimino pr. pradžioje esančioje stotelėje stojo specialusis kalėdinis traukinukas, važinėjęs tarp Gedimino pr. ir Rotušės aikštės. Stotelės įrengtos UAB „JCDecaux Lietuva“ lėšomis.
Juo važiavo itin daug vaikų su savo tėveliais, o traukinuko buvo galima laukti tiek šioje, tiek ir kitose Gedimino pr. esančiose stotelėse. Gedimino pr. esančių viešojo transporto stotelių dizainas pritaikytas Gedimino pr. ir vaizdo negadina, o UAB „JCDecaux Lietuva“ eksploatacijos sąnaudos atsiperka dėl strategiškai patrauklių reklaminių plotų“, – teigė ji.
Stotelės įrengimas – 80 eurų Vilniuje yra ir daugiau panašių stotelių, kuriose šiuo metu nestoja viešasis transportas, tačiau jos naudojamos kitiems tikslams, pavyzdžiui, priešais Katedros aikštę esanti stotelė, skirta turistiniams autobusams.
„Katedros aikštė yra kone vienas svarbiausių turistų traukos taškų, todėl atskiros stotelės turistiniam transportui įrengimas buvo būtinas žingsnis“, – kalbėjo M.Gusarovienė. Tiek šios, tiek ir panašių stotelių įrengimas, kai sumontuojamas stotelę žymintis ženklas ir cilindras su maršrutų tvarkaraščiais, kainuoja apie 80 eurų.