Dauguma vairuotojų spėliojo, kad nukasus gruntą ir išardžius šaligatvius bus platinama Tunelio gatvė, mat transporto priemonių srautas ja be paliovos didėja.
Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis paaiškino, kad bendrovės „Kauno švara“ darbuotojai pradėjo valyti purvą ir įsišaknijusias žoles nuo vadinamųjų techninių šaligatvių, o gatvės platinti neketinama.
„Kaip ir kasmet, pavasaris skirtas apsikuopti – pašalinti per metus šalia gatvių važiuojamosios dalies susikaupusį grunto ir purvo sluoksnį“, – kalbėjo savivaldybės atstovas.
Techninis šaligatvis – gatvės priežiūros zona, kuria naudojasi komunalininkai (purškia žoles nuo kenkėjų, renka ir šluoja šiukšles).
Tuomet darbuotojams nereikia stovėti važiuojamojoje dalyje, todėl taip dirbti gerokai saugiau. Pasak A.Pakalniškio, šie šaligatviai nėra skirti pėstiesiems vaikščioti.
Šį pavasarį tokie darbai taip pat bus atliekami K.Baršausko, Veiverių, Užnemunės gatvėse, Raudondvario plente, Baltų prospekte ir Šiaurės prospekto įkalnėje. Esant poreikiui gatvių sąrašas gali būti papildytas.
Švarinant miestą nutinka ir didesnių netikėtumų. Prieš metus „Kauno švaros“ darbininkai tvarkė V.Krėvės prospekto ir Birželio 23-iosios gatvės žiedinės sankryžos prieigas – valė šalia esančius du pėsčiųjų takus. Greta šios vietos gyvenantys kauniečiai stebėdami darbus neteko žado.
Kaunietis Rimantas Baublys tąkart pasakojo šioje vietoje nutiestais dviem takais vaikščiojęs jau dešimtmetį. Vienas takas buvo platesnis, kitas – siauras. Nukasus velėną paaiškėjo, kad ir antrasis takas lygiai toks pat platus.
„Kauno švaros“ darbininkai pasakojo, kad atvykę į nurodytą darbo vietą pamatė vos trijų šaligatvio trinkelių pločio taką. Pradėjus po velėna ieškoti tako pakraščių paaiškėjo, kad jis dvigubai platesnis.