Teksto dydis:
2018-08-13 10:25
LTU

150 Nikodemas

"skrido į Cheroną, Ispaniją" - šis miestas rašosi "Girona" ir yra Katalonijos regione, kur yra kalbama kataloniškai. Katalonų kalba tai tariasi "Žirona", o ne "Cherona".

1
2018-08-13 08:11
LTU

149 vilnius

O gal antraštė turėtų būt tokia-Oro uosto košmaras,žiopla moteris paliko vaiką bet kam oro uoste

2
2018-08-10 21:52
LTU

148

Bet kas per tėvas, kad savo vaiko gimimo datos tikslios nežino....

1
2018-08-10 18:01
DEU

147 Diana

Neseniai, skrisdama su dukra Ryanair avialinijomis, patyriau tą pačią situaciją. Oro uosto darbuotojai įsikalę į galvą taisykles, kurių net nėra parašyta Ryanair pervežimo sąlygose. NIEKUR neradau parašyta, kad aš turiu kažkam skambinti ir prašyti, kad sujungtų atskirai pirktus bilietus. Nežiūrima į faktą - aš taip pat pirkau bilietus atskirai, ir kadangi sistema nedavė tinkamų gimimo metų, įrašiau pirmus galimus. Nepaisant visų pateiktų dokumentų buvau užlaikyta oro uoste, nors turėjau skristi su nuosavu vaiku. Vežėjai turėtų aiškaiu įvardinti reikiamus atlikti veiksmus. Taisyklių laikymasis - savaime suprantamas dalykas, tačiau, jei nėra nurodyta informacija, iš kur man žinoti, kodėl internetinė sistema neduoda tų metų įvesti. Galbūt, įvedus tinkamus metus - sistema turi atpažinti, ir tuomet sureaguoti dėl papildomų veiksmų. Bet kuriuos atveju, labai užjaučiu tą moterį, nes žinau, kosk stresas būna, kai tave užlaiko jau sėdant į lėktuvą...

2
2018-08-10 16:34
USA

146 Robotas

Si teta pazeide istatyma ir ja reiktu apklaust

3
2018-08-10 15:25
LTU

145 Pilietis

Kad kažkokia tetulė keliauninkė kvaila - tai suprantama. Visose visuomenėse pasitaiko neišsilavinusių ar tiesiog nesusigaudančių žmonių. Bet už "žurnalistės" Simonos Voveriūtės kvailumą turėtų būt vienintelė bausmė - lėkt lauk iš redakcijos be teisės dirbt žurnalistinį darbą!!! Nes juk šita višta ir toliau rašys straipsnius. Ir toliau galvos skambias antraštes!

2
2018-08-10 15:00
LTU

144 to 143

Nei teta,nei drauge.Is anksto viskas buvo susitarta ir sutvarkyti dokumentai.Ne viduramziai juk dabar,viskas issprendziama,tik reikia noro.

0
2018-08-10 14:56
NLD

143 to 135

Taip gali būti tik tokiu atveju, jei kažkuri lėktuvo palydovė yra vaikų teta, pusseserė ir pan. Bet ta palydovė turi gauti leidimą iš savo oro linijų, su savo tiesioginio viršininko parašu ir kai eina tuos vaikus atsivest privalo tą leidimą parodyt oro uosto darbuotojoms. Nes šiaip jau oro linijos TOKIŲ PASLAUGŲ NETEIKIA.

1
2018-08-10 14:54
LTU

142 Ir iš viso

Košmaras - ne oro uoste, o moters ir žurnalistų galvose...

2
2018-08-10 14:53
LTU

141 Aviorius

Taip ir nesupratau, ko norėjo moteriškė? Kad leistų skristi? Lyg ir ne. Kad nuramintų? O kas čia įvyko? Moteriškė skrenda sau, vaikas lieka... Įdavei pinigėlį atgal į namus autobusu ar taksi grįžti - ir tegul grįžta namo. Ir padėkoja tėtukui už tai, kad jis žioplas arba suktas... Pagalvok, koks stresas paauglei pabūti kelias valandas namie pas nepažįstamus...

5
2018-08-10 14:52
NLD

140 dana

Moteris nebuvo PRIVERSTA palikti mažametę. Moteris pati nutarė nudrėbti svetimą mažą vaiką, kurį apsiėmė globoti iki Ispanijos oro uosto. Ji tiesiog paliko vaiką lyg skudurą VIENĄ ORO UOSTE ir atseit kažkas, ko ji nepažįsta, kažkurios nepažįstamos keleivės kažkoks pažįstamas lyg tai turėjo atvažiuot tą mergaitę pasiimt... TAI KOŠMARAS. Tą moteriškę, kuri paliko vaiką ir išskrido - reikėtų teisti. Kodėl ji neskambino vaiko tėvams, kad tie per oro linijas ir oro uostą spręstų problemą? Nes būtent jie užsakė neteisingą bilietą! Be to, tėvai tokiu atveju privalėjo paskambint SAVO pažįstamam žmogui, kad tas čiuptų taksą ir atvarytų į oro uostą paimt vaiką. Nesuprantu kaip gali žmogus nepaskambint tokioje situacijoje tėvams, kai globoja svetimą vaiką?

3
2018-08-10 14:13
SWE

139 Bukis

Dirbau oro uoste ir tikrai vis dar stebiuosi zmoniu visisku abejingumu elementariam saugumui. Kai tevam truks plys reikia isskraidint savo vaika.yra psitaikiusiu situaciju, kai Nuperka bilieta, suklastoja gimimo data, o tada vaziuoja i oro uosta ir iesko bobuciu, kurios apsimestu aceit ju mociutem. Pagauni vaika prie vartu su ta “mociute” ir paklausi elementaraus klausimo “koks mociutes verdas ir pavarde? Aisku, atsakymo nera ir Mociute skrenda savais keliais, o tu keliauji su tuo mazameciu atgalios i isvykimo terminala. Nezinau kiek tiesos apie darbuotoju elgesi sitoj situacijoj, bet tokiose situacijose mazameciai nera ir neturetu buti paliekami vieni. Tada pagalvoji apie tevus kuriem visiskai nusispjaut i sauguma, kai savo vaika isleidzia skristi su visiskai nelazistamu zmogum. Visi jie tas taisykles zino ir skaito, tik ne visi ju laikosi ir bando jas apeiti, liudna...

0
2018-08-10 14:01
SWE

138 To 135

Nepezek nesamoniu!! Ryanair neturi unacompanied minor paslaugos. Visi skrendantys su Ryanair turi but bent 16metu jei nori skristi vieni.

0
2018-08-10 13:59
LTU

137 Skaiciau biski situ debilisku komentu

ir siustas paeme. Kiek debilu sitoj prakeiktoj lietuvoj ir koznas debilas turi SAVAS TAISYKLES ir NIEKAIP nepripazysta istatymu ir oficialiu ttaisykliu. Jo,koznas pagal SAVO TAISYKLES.... Tai ar nereiketu lietuvai iskarsti kaili kazokiskom nagaikom,kaip kazkada Kraziuose???? Juk sita liaudis nuo zagres ir balanos laiku taip nieko ir nesuprato,o ypac dabar,kada istojo i sita palaida bala(ES)....

0
2018-08-10 13:59
USA

136 keleive

ponia Giedre ir komentatoriai, jei nezinojot-neskaitet-nematet-nesuprantant- pranesu dar karta- istatymai parasyti- taikomi- galioja Visiems, nes ir Durniams. Aciu uz transliacija Komjaunimo Tiesoje- dabar suzinojom ir mes, kad jus prie tu, pastaruju durniu skiriama.

1
2018-08-10 12:17
LTU

135 hm

Drauges vaikai (7 ir 8 metu) skrido vieni.Atejo pasitikt palydove lektuvo,kuri ir visas tas pusantros valandos vaikus lektuve"priziurejo". Pasitiko oro uoste,palydejo iki isejimo nuskridus,jokiu bedu nebuvo.Rynair oro liniju lektuvu skrido.

0
2018-08-10 11:46
LTU

134 gaila

gaila,kad pamirstame zmoniskuma.

6
2018-08-10 10:09
LTU

133 Rokas

Esu susidures su panasiu apatiskumu ir nuzmogejimu Kauno oro uoste. Deja, bet taip yra.

7
2018-08-10 09:39
LTU

132 kaunietis

tikrai, oro uosto darbuotojai labai prasti. Normalūs darbuotojai būtų nedelsdami iškvietę policiją ir ponia Giedrė būtų ne į Ispaniją skrudusi, o sudalyvavusi apklausoje, įtariant prekybą žmonėmis.

10
2018-08-10 08:36
LTU

131 uztat tam yra

telefonas su kamera. bet kokioj situacijoj tie zverys pradeda elgtis kaip eriukai. isbandyta ne karta ir su pareigunais kaip tik dar linksmesnes buna ju minos, kai pasakai, kad registratorius irasineja automobilyje.bijo jie viesumo! o zodis tai tik, zodis pries ju zodi. beje praeigunus irasineti galima ir jiems nepasakius

13
2018-08-10 08:30
LTU

130 Darykit

viska pagal taisykles ir nebus jokiu nesusipratimu.

1
2018-08-10 08:24
GBR

129 Nu tikrai

.....žmogiškumas pačioje paskutinėje vietoje.....

8
2018-08-10 08:21
LTU

128 Tvirtina, kad pateikė visą reikalingą informaciją

Šiaip tai aerouostas ne informacijos biuras, o keleivius aptarnaujanti organizacija. Jeigu keleiviams, o ypač mažamečiams vaikams kilo problemų, jiems PRIVALU padėti, o ne tik informuoti.

5
2018-08-10 08:19
LTU

127 s(EU)bas

Neadekvati bobulė. Iš pradžių aiškina, kad buvo įrašyti ne tie mergaitės gimimo metai, po to, kad incidentas įvyko, nes nebuvo lydinčio asmens. Ir kodėl oro uosto darbuotojai turėtų raminti paaugles, kai joms šoką sukelia taisykles savaip interpretuojanti močiutė?

10
2018-08-10 08:19
LTU

126 Nesvarbu

Visi Kauno oror uosto darbuotojai yra labai prasti. Visus reikėtų keisti. Nemoka elementariausių dalykų. Būti žmonėmis. Žvėrys. Kabinėjasi prie visko nori parodyti kokie jie svarbūs yra. Šlykštu kartais.

13
2018-08-10 07:56
LTU

125 Renata

mano manymu, tik tėvai čia ir kalti. Turėjau panašią situaciją, tik skirtumas tas, kad žinojau, kad su pigiom avialinijom vaikas vienas negali skristi, todėl pirkau bilietą kaip suaugusiam ir ne pigiose, pas notarą surašiau sutikimą, kad sutinku, kad vaikas keliautų vienas, gaila, kad kai visu tuo domėjausi migracijos departamente, niekas nesiteikė paaiškinti, kad tas mano sutikimas turi būti ir į anglų kalbą išverstas, todėl sūnus buvo sulaikytas Londono oro uoste, padaryta kryžminė apklausa jo su pasitikusiais asmenimis (mano seserimi) ir tik tuomet vaiką išleido (gal po kokių 4 valandų). Ten vienareikšmiškai pradžioje viskas buvo įvertinta, kaip prekyba žmonėmis. Taip kad šaunuoliai darbuotojai, o minusas, kad nesulaikė ponios, kuri dabar turėtų džiaugtis, nes problemų galėjo turėti nemenkų.

3
2018-08-10 07:52
LTU

124 Areuoste,kaip konslageryje

kodėl jaučiame įtampa,todėl,kad elgesys tarnautojų baisus. Įsivaizduoju tą moterį ir jos išgyvenimus.

18
2018-08-10 07:25
LTU

123 Lietuvis

Visi čia "geri" šioje istorijoje. Tėvai, garantuotai, specialiai įrašė gimimo datą tokią, kad mergaitė taptų vyresne nei 16 metų. Oro uosto darbuotojai dar geresni — atidavė mergaitę bile kam... Oro kompanija irgi "gera" — normaliose kompanijose vaikui yra suorganizuojama palyda nuo check-in'o iki vaiko perdavimo jį pasitinkantiems asmenims, jokių lydinčių suaugusių nereikia.

3
2018-08-10 06:52
LTU

122 ?

Šitie genijai tikriausiai sąmoningai nurodė didesnį mergaitės amžių kad nupirkti bilietus. Tikėjosi kad praeis. O dar piktinosi kad kitų jų privirto šš nesutvarko... Būtų skridę iš Norvegijos - Bernevertas vaikus būtų tikrai atėmęs

5
2018-08-10 05:57
LTU

121 Na

Tikimybė suklysti yra visiems (tiesiog suklydo rašydami datą)....o žmogiškumas-turi išlikti VISADA! Juk ne akmens amžiuje gyvename :/ įstatymai istatymais,o jautrumas, supratimas,pagalba, meilė-visada buvo,yra ir išliks vertybėmis....ir tu jas arba turi arba ne.....

15