Mergina ir dar bent šimtas lietuvių buvo įstrigę oro uoste Barselonoje, iš kur vakar 19 val. 55 minutės oro linijų „Wizz air“ skrydžiu turėjo pasiekti Vilnių. Tačiau Vilnių jie pasiekė tik šiandien 20 valandą.
Iškamuoti beveik parą oro uoste praleidę keleiviai Vilniaus oro uoste atrodė pavargę, tačiau laimingi, kad pagaliau pasiekė namus.
Liko be viešbučio ir maisto
„Lėktuvas į Vilnių turėjo pakilti šiandien 11 val ryto, bet dabar skrydis vėl nukeltas iki 14 valandos. Vakar skrydis buvo vis nukeliamas kas pusvalandį, o galiausiai jis perkeltas į šiandien dieną. Vakar oro bendrovė pasiūlė keleiviams viešbutį, tačiau netrukus paaiškėjo, kad visiems viešbutyje vietų neužteks ir mus, apie 100 žmonių paliko oro uoste likimo valiai“, – pasakojo mergina ir pridūrė, kad palikti keleiviai miegojo oro uoste ant grindų.
„Nepasiūlė jokios išeities. Žmonės pasimetę, nežino į ką kreiptis. Kai kurie jų su mažais vaikais. Panaši situacija ir su maistu. Oro bendrovės atstovai vakar maisto nepasiūlė ir nieko nepranešė. Šiandien patys keleiviai kreipėsi dėl maisto kuponų, bet jų suma tokia kukli, kad nelabai ką nusipirksi, o kai ateini į kavinę, ten jau nieko nėra“, – apie situaciją kalbėjo mergina.
Gabrielei S. oro linijų atstovai paaiškino, kad lėktuvas vėluoja dėl techninių nesklandumų, tačiau, anot jos, per naktį vėlavo ir kiti šios kompanijos reisai kitomis kryptimis. „Nustebino tai, kad ir kiti skrydžiai vėluoja, ne tik į Vilnių“, – kalbėjo pašnekovė.
„Wizz air“ pažadėjo paaiškinti
Dieną Vilniaus oro uosto tvarkaraštyje buvo nurodoma, kad skrydžio iš Barselonos laukiama 16 val. 30 min.
Apie 15 val. skrydis iš Barselonos į Vilnių buvo dar kartą nukeltas, o Vilniaus oro uosto tvarkaraštyje orlaivio atvykimo laikas nurodytas 18 val. 30 min.
Vilniaus oro uosto atstovai plačiau situacijos komentuoti negalėjo, mat orlaivis ir jo keleiviai tebėra Ispanijoje.
Susiekus su „Wizz air“ atstovais Lietuvoje, jie pažadėjo pateikti komentarą apie situaciją artimiausiu metu ir jį atsiuntė po kelių valandų.
Tiesa, rugpjūčio 15-osios rytą pigių skrydžių bendrovė per viešųjų ryšių agentūrą „Ad verum“ išplatino pranešimą spaudai, kad oro linijos skelbia bilietų išpardavimą.
„Artėjant vasaros pabaigai „Wizz Air“ siūlo Lietuvos keleiviams pasinaudoti paskutinėmis galimybėmis apsivilkti lengvus vasarinius apdarus prieš oro temperatūrai atvėstant ir įsigyti bilietų itin žemomis kainomis“, – buvo rašoma pranešime spaudai.
Trūksta inžinierių
Trečiadienį 15 val. 30 min. „Wizz Air“ atstovai išplatino tokį pareiškimą:
„Rugpjūčio 14-os dienos aviakompanijos „Wizz Air“ skrydis (nr. W6 8064) iš Barselonos į Vilnių buvo atidėtas dėl neplanuotos, bet būtinos orlaivio, turėjusio vykdyti šiuos skrydžius, techninės apžiūros. Deja, dėl vietoje būnančių inžinierių trūkumo skrydis patyrė ilgesnį atidėjimą ir buvo nukeltas į rugpjūčio 15-ą dieną. Kai tik būtina orlaivio apžiūra bus baigta, skrydis į Vilnių bus vykdomas.
Remiantis aviakompanijos politika bei ES teisės aktais, keleiviams buvo suteikti maisto talonai užkandžiams bei apgyvendinimas viešbutyje. Taip pat šio skrydžio keleiviams pasiūlyta visiškas pinigų grąžinimas arba nemokamas kito skrydžio užsakymas. Keleivių išlaidos (viešbutis / apgyvendinimas, maistas ir kt.), susijusios su skrydžio atidėjimu, bus kompensuotos iki logiškai pagrįstos sumos pagal pateiktas atitinkamas sąskaitas faktūras.
Mes darome viską, ką galime, kad visi keleiviai būtų informuoti ir būtų suteikta visa jiems reikalinga pagalba. „Wizz Air“ nuoširdžiai atsiprašo visų nepatogumų dėl vėlavimų patyrusių keleivių, tačiau kartu norime priminti, kad keleivių, įgulos ir orlaivių saugumas visada išlieka mūsų prioritetu“, – buvo rašoma jų pranešime.
Galiausiai lėktuvas iš Barselonos pakilo 16 val. 57 min. ir Lietuvoje nusileido 20 val.