Bendrojo pagalbos centro specialistai į daugumą skambučių atsiliepia per 8 sekundes

Bendrojo pagalbos centro (BPC) specialistai į daugumą skambučių atsiliepia per aštuonias sekundes.

Bendras pagalbos centras (asociatyvi nuotr.)<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Bendras pagalbos centras (asociatyvi nuotr.)<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Sep 23, 2019, 3:09 PM

Kaip pirmadienį pranešė BPC, šiemet per aštuonias sekundes atsiliepiama į 90 proc. skambučių, pernai – į beveik 86 procentus.

„Vienas iš BPC veiklos principų – operatyvumas, todėl džiaugiamės gerėjančiais rodikliais.

Kai žmonėms reikia skubios pagalbos, tos sekundės gali būti lemiamos“, – BNS sakė centro atstovė Vilma Juozevičiūtė.

Pasak jos, metai dar nesibaigė, todėl statistika gali ir pasikeisti.

Vidutinis atsiliepimo laikas šiemet išlieka toks pats kaip ir pernai – penkios sekundės.

Užpernai vidutinis atsiliepimo laikas buvo šešios sekundės, 2016 metais – septynios

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.