Pagalbos skambučių telefonu 112 skaičius vėl auga

2021 metais Bendrajame pagalbos centre buvo atsakyta į 2 142 042 pagalbos skambučius, registruota ir pagalbos tarnyboms perduoti 1 221 272 pranešimai apie pagalbos poreikį.

Pagalbos skambučių telefonu 112 skaičius vėl auga.<br>T.Bauro asociatyvi nuotr.
Pagalbos skambučių telefonu 112 skaičius vėl auga.<br>T.Bauro asociatyvi nuotr.
Pagalbos skambučių telefonu 112 skaičius vėl auga.<br> BPC nuotr.
Pagalbos skambučių telefonu 112 skaičius vėl auga.<br> BPC nuotr.
Pagalbos skambučių telefonu 112 skaičius vėl auga.<br> BPC nuotr.
Pagalbos skambučių telefonu 112 skaičius vėl auga.<br> BPC nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2022-01-21 14:22, atnaujinta 2022-01-21 14:44

Kaip teigia Bendrasis pagalbos centras, lyginant su ankstesniais metais, atsakyta į daugiau skambučių ir užregistruota daugiau pranešimų visoms skubiosios pagalbos tarnyboms.

Skirtingai nei ankstesniais metais, daugiausia užregistruota greitosios medicinos pagalbos kompetencijos įvykių.

Toks pokytis nebuvo netikėtas, nes praėjusiais metais buvo perimtas greitosios medicinos pagalbos skambučių administravimas. Dėl šios priežasties 2021 metais buvo užregistruota 617 922 greitosios medicinos pagalbos kompetencijos įvykiai, kai 2020 metais jų skaičius siekė tik 444 471.

Policijos kompetencijos įvykių šiemet taip pat užregistruota daugiau – 544 658 (2020 metais – 540 006). Daugiausia buvo kelių eismo taisyklių pažeidimų (116,4 tūkst.), antroje vietoje – įvairūs viešosios tvarkos pažeidimai (110,7 tūkst.), o trečioje vietoje – smurtas artimoje aplinkoje (54,5 tūkst.).

Pranešimų apie smurtą artimoje aplinkoje buvo užregistruota 3,5 tūkst. mažiau nei 2020 metais.

Priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai ir aplinkosaugininkams 2021 metais taip pat perduota daugiau pranešimų. Užregistruoti 33 176 įvykiai priskirti priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos kompetencijai ir 17 265 – aplinkosaugos (2020 metais atitinkamai 32 620 ir 15 146).

Nors pastebimai išaugo registruotų ir pagalbos tarnyboms perduotų pranešimų skaičius, atsiliepimo laikas nenukentėjo. Vidutinis atsiliepimo laikas kaip ir anksčiau siekė 5 sekundes, o per 15 sekundžių buvo atsiliepiama į 91,6 procento skambučių (2020 metais – 91,1 procento).

Bendra pokalbių įrašų trukmė siekia 42,2 tūkstančio valandų (norint juos visus perklausyti prireiktų beveik 5 metų).

Kokybę ir operatyvumą išlaikyti padėjo didesnis skambučius aptarnaujančių darbuotojų skaičius, o taip pat kasmet po truputį vis mažėjantis trukdančių bei netikslinių skambučių skaičius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.