Virtinė įmonė paskelbė, kad nebesireklamuos L.Ingraham laidoje „The Ingraham Angle“ („Ingraham kampas“). Tokį sprendimą įmonės priėmė po to, kai moters pašieptas D.Hoggas internete paragino kompanijas ją boikotuoti, rašo „The Guardian“.
Amerikoje per kelias savaites itin žinomu tapęs D.Hoggas taip pat ragino savo rėmėjus, kad jie spaustų įmones nutraukti reklamavimąsi L.Ingraham laidoje.
D.Hoggas yra vienas iš vaikų, kurie liko gyvi po vasario 14-osios šaudynių Parklando miesto Marjory Stoneman Douglas mokykloje. Užpuolikas 19-metis Nikolas Cruzas mokyklos teritorijoje nušovė 17 mokinių ir mokytojų.
L.Ingraham iš D.Hoggo šaipėsi socialiniame tinkle „Twitter“, kur apkaltino jį inkštimu, nes paauglys skundėsi dėl to, kad keturi universitetai atmetė jo prašymą studijuoti.
Ketvirtadienį L.Ingraham „Twitter“ parašė, kad Šv. Velykų proga ji norėjo atsiprašyti, jei kaip nors pakenkė D.Hoggui arba kitoms „drąsioms Parklando aukoms“.
Tiesa, jos atsiprašymas nesustabdė bangos bėgančių įmonių, kurios nustojo remti jos laidą. Tarp laidą išsižadėjusių įmonių buvo „Johnson & Johnson“, „TripAdvisor“, „Nestle“, „Nutrish“, „Wayfair“, „Expedia“ ir kitos.
„Suaugusio žmogaus sprendimas asmeniškai kritikuoti gimnazijos mokinį, kuris neteko savo klasiokų, yra baisi tragedija ir neatitinka mūsų vertybių“, – rėžė baldus namams parduodančios įmonės „Wayfair“ atstovas.
D.Hoggas socialiniame tinkle „Twitter“ parašė, kad L.Ingraham ketvirtadienio atsiprašymas, skirtas nuraminti ją remiančias įmones, buvo nepakankamas.
Pasak D.Hoggo, jis L.Ingraham atleis tik tuo atveju, jei moteris viešai pasmerks televizijos kanalo „Fox News“ neigiamus atsiliepimus apie jį ir jo draugus.
„Metas mylėti savo kaimyną, o ne murkdyti vaikus purve“, – piktinosi D.Hoggas.