Teksto dydis:
2018-12-07 17:51
LTU

89 ko cia myzat del tu pasalpu ?

gimdykit ir jus - duos ir jums pasalpa.O tai pasibezda viena vaika ir nori geru pensiju........kas paskui uzdirba tas jusu pensijas ?

1
2018-12-07 17:37
LTU

88 to 87

Gal nereikia atimti pinigų iš dirbančiųjų ir mokėti pašalpų, tie protiškai atsilikę greit apsiskaičiuos ir negimdys, ir nereikės jokios kontrolės. Mano nuomone, vaikų gimdymo skatinimas pinigais, pažeidžia vaiko teises, pasmerkia jį gimti pašalpinių šeimose, skurdui, smurtui, vaikai neturi būti gimdomi dėl pinigų.

1
2018-12-07 16:31
FRA

87 Nugi

Pašalpos turi būti lydimos kontrolės. Ypač kai tėvai protiškai atsilikę. Ypač kai tėvas protiškai atsilikęs. Nes protiškai atsilikę moterys kartais būna labai geromis ir rūpestingomis mamomis, nes buitiniais dalykais rūpintis joms nenuobodu. Tik vaiku intelektualinis vystymasis kencia, nes jos nemoka ju stimuliuoti i telektualiai. O protiškai atsilikęs vyras linkęs lipti ant visko kas juda.

0
2018-12-07 15:36
BEL

86 oho

ir tiek metu gyveno ir niekas nieko nemate.....ziauru ,o tevas tai is vis truksta zodziu koks pa-dla !

0
2018-12-07 15:30
LTU

85 to 60

Uždavei klausimą ir pats žinai atsakymą. Juk pagal įstatymą normalūs ir mylintys tėvai, besirūpinantys savo vaikais, yra suplakami su psichikos ligoniais. Ar patempei zirziantį vaiką per gatvę ar įmetei į šulinį, padaužęs 120 kartų į sieną, įstatymas sako vienareikšmiai - SMURTAS. O va už žmogžudystę nuo 4 iki 12 metų, gali gauti ir daugiau arba mažiau.

0
2018-12-07 13:57
LTU

84 mama

Va todėl ir sakau, kad negalima mokėti vaiko pinigų. Reikia rūpintis naujų darbo vietų kūrimu, skatinti žmones dirbti ir užsidirbti.

0
2018-12-07 13:38
LTU

83 79-am

Ar nežinot, kaip buvo Kaune, kai žmogus pamatė motiną pliaukšint mažiuką ir pranešė, tai kuo buvo apkaltintas - persekiojimu? Tai va kaip. Įdomu, kuo baigsis ta istorija?

8
2018-12-07 13:33
LTU

82 to 80

Na, prajuokino, duokit daugiavaikiams pinigų, remontus padarykit. Ar čia ta, 5 vaikų motina per TV pamokė- reikalaukit, reikalaukit.... Reikalautojai atsirado, jei nesugebi susitvarkyti, tai negimdyk vieną po kito.

0
2018-12-07 13:29
LTU

81 to 80

Tai negimdykit, jei nesugebat išlaikyti, tėvai privalo savo vaikus išlaikyti iki pilnametystės ir remontus pasidarykit patys. Kas dar čia turi tiems daugiavaikiams remontus daryti? Apnaglėjo visai. O jau reikalavimai? Remontų užsimanė? Tai patys ir pasidarykit. Dirbantys jums nieko neskolingi. O jei nesugebat vaikų tinkamai prižiūrėti, gyvenat apsileidę, tingit, tai ir reikia vaikus paimti iš visokių urkštynių ir dar iš tokių tėvų priteisti alimentus už jų vaikų išlaikymą pas globėjus.

0
2018-12-07 12:37
LTU

80 tai va is tokiu ir reikia atimineti bei neleisti d

o ne kurti nesamones ,zaibiskai atlikti remontus ,klausimas gal skyre po 10 tukstanciu kad turetu is ko padaryti ,,bet istikruju gal reikejo samdyti arba pasalpinius per prievarta idarbinti statybininkais ,kad daugiavaikese seimose remontus padarytu ,o ne del remontu vaikus atimineti ..o tevams moketi iskokas metus ar du ,jeigu neisidarbino ,idarbinti priverstinai .kaimuose pilna senoliu apleistose lusnose tegu tvarko ,ne soc darbuotojus o brigadas kurti ,desimt dirba vienas priziouri ,kad nebutu baimes isileisti tokius remontininkus .

3
2018-12-07 12:33
ESP

79 Zene

Visi ziurejo ir tylejo tai vadinama nusikaltimo bendrininkais. Ir pilnas facebook suniukas vargsiukas, katyte alkana vargsele, o kad vaikai pasoneje marinami badu ir prievartaujami pasake- mes bijojom. Ko bijojo???? Ar tiesiog paprasciausias abejingumas kitu skausmui.

2
2018-12-07 12:23
LTU

78 to 76

prisigimdo po 10 vaikų ir skursta, nes pašalpų neužtenka. Tai dirbkit ir išlaikykit savo vaikus, o ne gimdykit bele kiek, ir dar nuo skirtingų vyrų. Ir dar apie šeimą kalba? Ir kas turėtų jums padėti? Iš dirbančiųjų atimti ir mokėti jums už vaikų gimdymą? O tie vaikai pašalpinių šeimose tokie patys užauga, tik pašalpų laukia ir dauginasi, kad turėtų iš ko gyventi? Iš viso reikia panaikinti mokėjimus už vaikus. Dirbantiems sumažinti mokesčius, jie augina savo vaikus ir gimdo juos ne dėl pašalpų. Iš tvarkingų šeimų niekas vaikų neatiminėja.

0
2018-12-07 12:09
LTU

77 Reikia sterilizuoti psichus

ir nebus problemų, negaus pašalpų ir eis dirbti pas ūkininkus

0
2018-12-07 11:47
LTU

76

Nereikia čia kišti vaiko pinigų, visame pasaulyje yra tokių išsigimėlių. O skurstančių šeimų yra daug ir joms reikia padėti. Kad vaikai apleisti iki tokio lygio, kaltos tarnybos, kad nebuvo pastovaus stebėjimo, pagalbos šeimai, pagaliau kad vaikai nebuvo atimti. Mokėjo pinigus ir žinokitės sau. Gal tie tėvai dar menkesnio proto nei jų vaikai.

8
2018-12-07 11:36
LTU

75 idomu

kodel pasalpiniai taip nusistate pries pasalpas ?........juk siuo metu dirbti turetu,o ne komentaruose bezdeti.

1
2018-12-07 11:31
LTU

74 71-am

tai gal vaika reikejo atiduoti banditams kedziams ?

10
2018-12-07 11:15
LTU

73 ta

priekarpate yra visu uzmirstas pasaulio pakrastys,gamta labai grazi,taciau civilizacijos ten labai mazai.Teko ten buti,todel taip ir rasau.

1
2018-12-07 11:13
GBR

72 Eklektik

Tas pats buvo Australia. Cia ne naujiena

0
2018-12-07 11:08
LTU

71 to 7

Teisingai rašote, aušta pašalpinių rojus, vaikų gamyba už pinigus bus riebiau apmokama. Bet violetinė minia čia nei prie ko. Violetinis atvejis buvo visiškai priešingas, vaikas buvo perduotas mamytei, klykiantis su 240 policininkų pagalba ir net Gerb Sadūnaitės prašymas liko be atsakymo, apie vaiką jokios žinios.

5
2018-12-07 10:59
LTU

70 As dabar taip darysiu -

kai tik pamatysiu,kad mamyte vaikiukui galvyte glosto,imsiu ir paskambysiu i vaikteises. Juk jos turetu atvaziuoti ir pagirti mamyte,o koks izmailovas iteikti rpziu puokstyte.tipo,apdovanojima..... Nu,ale tikrai,kodel tik skambina ,jei blogai elgiasi??? Viena karta reikia pradet skambyt ir kai gerai elgiasi,nu,o uz gera elgesi juk ir "prie ruso" garbes rasta duodavo,ania?????

1
2018-12-07 10:46
LTU

69 to 47

Pritariu Jums. Pašalpų didinimas tai progresas link degradacijos. Mokami pinigai " už vaikus". Vaikų gamyba- gerai apmokamas darbas? O apmoka tai dirbantys žmonės. Pavyzdys- dirbantis žmogus kad gautų 1000 eurų į rankas, darbdavys jam turi skirti 1723 eurus. Mokesčiai 723 eurai. Kaip jums patinka? Belieka palinkėti Skverneliui ir toliau didinti mokėjimus " už vaikus" ir atimti iš dirbančiųjų jų uždirbtus pinigus. Pensijoms nėra, o vaikų gamybai - prašom. Ir matau, kad nemaža dalis komentatorių piktinasi tokių vaikų gamintojų viešinimu. O panašių istorijų yra ir Lietuvoje, reikėtų jas viešinti. Ką reiškia terminas " be socialinių įgūdžių"? Bet vaikams gaminti tinkami?

1
2018-12-07 10:21
LTU

68 to 60

Lietuvoje tai vadinama gražiau " be socialinių įgūdžių".

0
2018-12-07 10:18
LTU

67 to 63

O jeigu rimtai, tai kuo skubiau panaikinti mokėjimus " už vaikus". Ir bizniukas užsibaigs.

1
2018-12-07 10:15
LTU

66 to 64

O ką tie kaimynai galėjo padaryti, jiems valdžia moka už vaikų gimdymą, jie ir gimdo. O dabar dar reikalaujama bausti už atseit "melagingą" pranešimą. Tai čia atvejis Lietuvoje, kaimynė pranešė, kad vaikus pririša prie suolo ir muša. Na ir ką, vaikų teisės atėjo, mamytė pasakė, niekas čia nemuša, viskas puiku. Atseit pranešimas melagingas. Ir tik po kiek laiko neabejingas jaunuolis nufilmavo, kaip pririšti prie suolo du vaikučiai daužomi pliauska. Kaip išaiškinti motinėlių melą, vaikai tai įbauginti - tyli? O Kauno atveju, įdomu kuo baigėsi neabejingo piliečio, kuris pranešė, kad mušamas mažiukas, apkaltinimas persekiojimu? Tai va, praneši- apkaltins šmeižtu, persekiojimu. Dėl to kaimynai ir nesikiša.

2
2018-12-07 10:01
LTU

65 Na na

Skverneli, dar daugiau mokėk už vaikų gimdymą, tai prigimdys tokių vaikų daug. Parašykit apie tą šeimą Lietuvoje, kur 17 vaikų ir 5 iš jų su spec poreikiais. Vaikai ne prekė, kad už juos mokėti. Nesuprantama, kodėl Skvernelio vyriausybė plėtoja šią vaikų gamybos sistemą- mokėti pinigus už vaikus, išlaikyti brangių globėjų , vaikų teisių gausybę. Ir visa tai iš mokesčių mokėtojų pinigų. Kodėl mokesčių mokėtojai privalo išlaikyti tą dirbtinai sukurtą vaikų gamybos sistemą? Mokesčių mokėtojai dirbantys žmonės patys augina vaikus ir juos išlaiko, o beveik pusę žmogaus uždirbtų pinigų paimama mokesčiams ir išlaikomi pašalpiniai? Kodėl nemažinat mokesčių? Vaikai turi teisę gimti normaliose dirbančiose šeimose, o ne dėl pinigų pagimdyti. Čia kaip tas vyras pasakė- mano gamykla kelnėse ir man valstybė už tai gerai moka?

2
2018-12-07 09:48
NOR

64 galioja t.p. ir LT

kai viskas islenda i pavirsiu pasirodo kaimynai ir giminaiciai visi viska mate ir zinojo, bet niekas nieko nedare nes skaite, kad tai nedaug skiriasi nuo ju paciu gyvenimo normos... aciu, apsiviemiau...

0
2018-12-07 09:44
LTU

63 O jeigu rimtai...

Yra daugybė šeimų, kurios nori vaikų, bet negali jų turėti. Yra daugybė žmonių, pasiryžusių vaikus globoti. Kodėl pažeidžiamos jų teisės? Todėl logiškiausias pasiūlymas būtų visus vaikus - ir jau paaugusius, ir ką tik gimusius, nacionalizuoti ir norintiesiems, įskaitant tėvus, bevaikes šeimas bei norinčius globoti, vaikus paskirstyti loterijos būdu. Pirma, tai būtų labai demokratiška. Antra, valstybė iš loterijos užsidirbtų...

6
2018-12-07 09:34
LTU

62 TO 34 AMDRIUS

PRITARIU, TU TEISUS TURI ATSIRASTI TOKS VADAS KAIP HITLERIS IR PIRMIAUSIA TURI UŽSIIMTI SU PEDERASTAIS IR SU LEISBĖM, TADA NETIK PAPRASTOJE LIAUDYJE NEBUS LIGONIŲ BET IR VALDŽIOJE NEBUS IŠKRYPĖLIŲ. PRITARIU. LIGONIAI DĖKIT MINUSUS O SVEIKI PLIUSUS PAŽIŪRĖSIM KIEK YRA IŠKRYPUSIŲ.

2
2018-12-07 09:32
LTU

61 Klausimas

Kiek sidabrinių kronų honoraro gavo autorius?

4
2018-12-07 09:26
LTU

60 Kur logika

Vaikus atimti? Vaikus atimti, žinoma, reikia. Tai humaniška ir teisinga. O leisti tokiems tėvams gimdyti? Tai irgi humaniška ir teisinga. Tegul gimdo ir augina šunų būdose bei prievartauja. Sterilizuoti tokius žmones nehumaniška ir neteisinga. Naciai taip darė... Ir dėl to reikia daugiau mesti pinigų, kad socialinės tarnybos dar aktyviau atiminėtų vaikus, lengvinti atėmimo sąlygas. Visiems. Kažkodėl Lrytas neakcentuoja žodžių, kad tai PSICHINIŲ LIGONIŲ šeima...

0