Buvusi padavėja atskleidė šokiruojančias restoranų paslaptis

Ne viskas restoranuose yra taip gražu, kaip gali atrodyti. Lankytojų aptarnavimo užkulisius atskleidė buvusi padavėja Debra Ginsberg. Ji maisto tiekimo sferoje dirbo 20 metų. Debra dirbo ir paprastose užkandinėse, ir itin prašmatniame restorane. Visas juodas restoranų paslaptis, pradedant ant žemės nukritusiu maistu ar intymiais santykiais virtuvėje, D. Ginsberg atskleidė knygoje „Laukimas“ („Waiting“).

Jei jums tenka ilgai laukti savo padavėjo, tai visai nereiškia, kad jis tuo metu aptarnauja kitą klientą. Visai tikėtina, kad užuot virtuvės šefui perdavęs jūsų užsakymą, padavėjas ar padavėja mylisi tualete ar tiesiog virtuvėje.<br>123rf
Jei jums tenka ilgai laukti savo padavėjo, tai visai nereiškia, kad jis tuo metu aptarnauja kitą klientą. Visai tikėtina, kad užuot virtuvės šefui perdavęs jūsų užsakymą, padavėjas ar padavėja mylisi tualete ar tiesiog virtuvėje.<br>123rf
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jan 13, 2013, 10:59 PM, atnaujinta Mar 13, 2018, 8:45 PM

1. Daug ko mačiusi pintinė su duona

Padavėja paskelbė daugumai žinomą faktą, kad beveik kiekviename restorane duona ir sviestas yra pernešami nuo vieno staliuko ant kito. Jei šių produktų lieka po vaišių, jie pirmiausiai grąžinami į virtuvę, o paskui paduodami naujiems klientams.

2. Dingstantys padavėjai

Jei jums tenka ilgai laukti savo padavėjo, tai visai nereiškia, kad jis tuo metu aptarnauja kitą klientą. Visai tikėtina, kad užuot virtuvės šefui perdavęs jūsų užsakymą, padavėjas ar padavėja mylisi tualete ar tiesiog virtuvėje. Tai vyksta keičiantis pamainai.

„Seksualiniai santykiai virtuvėje yra gana įprastas reiškinys, – tvirtina D. Ginsberg. – Be to, aktyvus tarnybinis romanas vyksta ir sandėlyje, kur laikomas maistas“.

3. Rankų plovimas

Knygos autorė patvirtina blogiausius restorano klientų įtarimus, kad darbuotojai iš tikrųjų ne visada nusiplauna rankas prieš ruošdami ir paduodami valgius.

„Tai – labai liūdnas faktas“, – konstatavo D. Ginsberg.

Anot jos, gana dažnai virėjai ar padavėjai neplauna rankų net po to, kai pasinaudoja tualetu.

4. Martinį užsisakykite be alyvuogių

Buvusi padavėja siūlo gerai pagalvoti prieš užsisakant martinį su tradicinėmis alyvuogėmis. Juo labiau, Debra kategoriškai pataria jų nevalgyti. Dažniausiai alyvuogės būna nešviežios ir neretai perdedamos iš vienos taurės į kitą.

5. Apie jautienos išpjovą

Jei atėję į restoraną nusprendėte palepinti savo skrandį gerai iškepta jautienos išpjova, nesitikėkite, kad jums atneš puikų patiekalą. Virėjai dažnai ruošia žemos kokybės išpjovas, o geriausi gabalai skiriami kitam paruošimo būdui.

6. Pamirškite pomidorų padažą su jūros produktais

Restorane nevertėtų užsisakyti makaronų su jūrų gėrybėmis. Geriau išsirinkite ką nors kitą, nes, anot Debros, šviežių pomidorų padažo su jūros produktais paprasčiausiai nebūna.

7. Nesipykite su virtuvės šefu

Natūralu, kad aptarnaujančiam restorano personalui nepatinka, kai klientas atsisako užsakyto patiekalo ir reikalauja jį pakeisti. Tokios ir panašios pretenzijos gali ne juokais įsiutinti šefą-virėją. Jo pykčio pasekmės gali būti nenuspėjamos.

8. Neužsisakinėkite kavos be kofeino

Buvusi padavėja nepataria užsisakyti kavos be kofeino vakarienės metu. Greičiausiai niekas nesiteiks paruošti jums specialios kavos ir atneš įprastą. Jei jums kofeino kiekis yra labai svarbu, tai geriau nė nemėginkite prašyti.

9. Apie nesuvalgytą maistą

Jei mėgstate nebaigtą valgyti maistą išsinešti namo, paprašykite, kad valgį supakuotų jūsų akivaizdoje. Anot D. Ginsberg, jei to nepaprašysite, virtuvėje jums gali sudėti į dėžutę nukritusius ant grindų maisto likučius arba kito žmogaus nesuvalgytą maistą.

10. Neikite į restoranus per dideles šventes

Nevertėtų lankytis restoranuose per šventes, jei norite maloniai praleisti vakarą. Dėl didelio klientų antplūdžio neišvengiami nesklandumai tiek su maisto kokybe, tiek su aptarnavimu.

„Norint gauti puikų patiekalą, geriausiai eiti į restoraną savaitės viduryje“, – tvirtina „Laukimas“ autorė.

Parengė Sniegė Pilypienė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ar panaikinta PVM lengvata tikrai žlugdo maitinimo verslą?