1. Daug ko mačiusi pintinė su duona
Padavėja paskelbė daugumai žinomą faktą, kad beveik kiekviename restorane duona ir sviestas yra pernešami nuo vieno staliuko ant kito. Jei šių produktų lieka po vaišių, jie pirmiausiai grąžinami į virtuvę, o paskui paduodami naujiems klientams.
2. Dingstantys padavėjai
Jei jums tenka ilgai laukti savo padavėjo, tai visai nereiškia, kad jis tuo metu aptarnauja kitą klientą. Visai tikėtina, kad užuot virtuvės šefui perdavęs jūsų užsakymą, padavėjas ar padavėja mylisi tualete ar tiesiog virtuvėje. Tai vyksta keičiantis pamainai.
„Seksualiniai santykiai virtuvėje yra gana įprastas reiškinys, – tvirtina D. Ginsberg. – Be to, aktyvus tarnybinis romanas vyksta ir sandėlyje, kur laikomas maistas“.
3. Rankų plovimas
Knygos autorė patvirtina blogiausius restorano klientų įtarimus, kad darbuotojai iš tikrųjų ne visada nusiplauna rankas prieš ruošdami ir paduodami valgius.
„Tai – labai liūdnas faktas“, – konstatavo D. Ginsberg.
Anot jos, gana dažnai virėjai ar padavėjai neplauna rankų net po to, kai pasinaudoja tualetu.
4. Martinį užsisakykite be alyvuogių
Buvusi padavėja siūlo gerai pagalvoti prieš užsisakant martinį su tradicinėmis alyvuogėmis. Juo labiau, Debra kategoriškai pataria jų nevalgyti. Dažniausiai alyvuogės būna nešviežios ir neretai perdedamos iš vienos taurės į kitą.
5. Apie jautienos išpjovą
Jei atėję į restoraną nusprendėte palepinti savo skrandį gerai iškepta jautienos išpjova, nesitikėkite, kad jums atneš puikų patiekalą. Virėjai dažnai ruošia žemos kokybės išpjovas, o geriausi gabalai skiriami kitam paruošimo būdui.
6. Pamirškite pomidorų padažą su jūros produktais
Restorane nevertėtų užsisakyti makaronų su jūrų gėrybėmis. Geriau išsirinkite ką nors kitą, nes, anot Debros, šviežių pomidorų padažo su jūros produktais paprasčiausiai nebūna.
7. Nesipykite su virtuvės šefu
Natūralu, kad aptarnaujančiam restorano personalui nepatinka, kai klientas atsisako užsakyto patiekalo ir reikalauja jį pakeisti. Tokios ir panašios pretenzijos gali ne juokais įsiutinti šefą-virėją. Jo pykčio pasekmės gali būti nenuspėjamos.
8. Neužsisakinėkite kavos be kofeino
Buvusi padavėja nepataria užsisakyti kavos be kofeino vakarienės metu. Greičiausiai niekas nesiteiks paruošti jums specialios kavos ir atneš įprastą. Jei jums kofeino kiekis yra labai svarbu, tai geriau nė nemėginkite prašyti.
9. Apie nesuvalgytą maistą
Jei mėgstate nebaigtą valgyti maistą išsinešti namo, paprašykite, kad valgį supakuotų jūsų akivaizdoje. Anot D. Ginsberg, jei to nepaprašysite, virtuvėje jums gali sudėti į dėžutę nukritusius ant grindų maisto likučius arba kito žmogaus nesuvalgytą maistą.
10. Neikite į restoranus per dideles šventes
Nevertėtų lankytis restoranuose per šventes, jei norite maloniai praleisti vakarą. Dėl didelio klientų antplūdžio neišvengiami nesklandumai tiek su maisto kokybe, tiek su aptarnavimu.
„Norint gauti puikų patiekalą, geriausiai eiti į restoraną savaitės viduryje“, – tvirtina „Laukimas“ autorė.
Parengė Sniegė Pilypienė