„Patrauklios išvaizdos klientai gauna geriausias vietas, kuriose yra lengvai pastebimi, o štai negražiems žmonėms atitenka stalai tolimiausiuose ir tamsiausiuose kampuose“, – teigia vienas iš buvusių darbuotojų.
Restoranai „Le Georges“ ir „Cafe Marly“ , kurių savininkai kaltinami paviršutinišku elgesiu ir netolerancija, yra įsikūrę šalia populiariausių turistų susibūrimo vietų. Kaip teigiama, savininkai nori, kad pro šalį einantys žmonės matytų tik gražiausius restorano lankytojus.
Buvę darbuotojai yra ne kartą gavę papeikimus už tai, kad nesilaiko savininkų strategijos ir neskirsto žmonėms vietų, atsižvelgiant į jų grožį. Vienintelė išimtis yra taikoma įžymybėms, kurios, nepriklausomai nuo savo išvaizdos, gauna geriausias vietas restorane.
O ką gi savininkai liepia daryti su tais klientais, kurie staliukus rezervuoja telefonu? Restorano personalas, žinoma, negali atspėti, ar skambinantysis – išvaizdus žmogus, tad vienintelis dalykas, ką jie gali atsakyti, tėra: „Padarysime viską, kas mūsų galioje, tačiau nieko nepažadame.“ Sprendimas, kur sodinti staliuką rezervavusius svečius, yra priimamas tik tuomet, kai šie įžengia į restoraną.
Be abejo, turint tokius aukštus reikalavimus klientų atžvilgiu, personalas taip pat turi atitikti tam tikrus standartus. Į darbą yra priimamos tik aukštos, modelio darbui tinkamos merginos. Čia taip pat galioja amžiaus cenzas – darbuotojos negali būti vyresnės nei 30-ies.
Nepaisant to, kad Gilbertas Thierry didžiuojasi įtvirtinęs tokius kriterijus, restoranų tinklo atstovas spaudai susilaikė nuo bet kokių komentarų.