Specialistai įspėjo nepiktnaudžiauti avokadais. Štai kodėl

Avokadas – pastaruoju metu ypač išpopuliarėjęs produktas, be kurio daug kas nebeįsivaizduoja pusryčių.

Rekomenduojama suvalgyti ne daugiau kaip po pusę avokado per dieną.<br>123rf nuotr.
Rekomenduojama suvalgyti ne daugiau kaip po pusę avokado per dieną.<br>123rf nuotr.
Avokaduose yra nemažai kalorijų, todėl jais nereikėtų piktnaudžiauti.<br>123rf nuotr.
Avokaduose yra nemažai kalorijų, todėl jais nereikėtų piktnaudžiauti.<br>123rf nuotr.
Rekomenduojama suvalgyti ne daugiau kaip po pusę avokado per dieną.<br>123rf nuotr.
Rekomenduojama suvalgyti ne daugiau kaip po pusę avokado per dieną.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Apr 14, 2017, 7:40 AM, atnaujinta Apr 21, 2017, 1:04 PM

Tačiau sveikatos ekspertai įspėjo, kad mes greičiausiai avokadų valgome per daug. Ir tai ne tik nesveika, bet ir galime priaugti svorio. 

Kiek avokado galima suvalgyti ir nesibaiminti dėl pavojaus sveikatai?

Mitybos specialistai siūlo mažinti šio vaisiaus suvartojimą iki pusės per dieną. 

Avokaduose gausu liūdnai pagarsėjusių riebalų. Žinoma, šiame vaisiuje esantys riebalai yra gerokai sveikesni, nei tie, kurių yra greitojo maisto restoranų patiekaluose ar šokoladiniuose batonėliuose.

Tačiau svarbu prisiminti, kad viename vaisiuje yra 22 gramai riebalų. Tai yra maždaug trečdalis rekomenduojamos dienos normos – 65-70 g. Taip pat viename avokade yra stebėtinai daug kalorijų – nuo 250 iki 280, įspėjama interneto portale „Daily Mail“.

Nors šiame vaisiuje yra gausu ir vertingųjų medžiagų, tokių, kaip skaidulos ir vitaminai, galinčių apsaugoti nuo vėžinių susirgimų, per didelis šio gėrio kiekis gali lemti kūno svorio padidėjimą.

Taigi mitybos specialistai rekomenduoja suvalgyti tik po pusę avokado per dieną. Tai – sveikiausias jo kiekis, rašoma interneto puslapyje „Sheer Luxe“.

Ir visgi taisyklė – valgyti ne daugiau kaip pusę avokado per dieną, gali turėti išimčių.

Riebalų kiekis, kurio rekomenduojama suvartoti per dieną, priklauso nuo daugybės veiksnių, įskaitant jūsų fizinį aktyvumą ir kūno tipą.

Taigi, jeigu pasportavote arba jums reikia daugiau nei vidutiniškai kuro, kad jaustumėtės energingesni, net ir kasdien suvalgydami po visą avokadą nepriaugsite svorio.

Be to, kaip minėta, avokade esantys riebalai yra sveikesni už daugelį kitų, kuriuos mes suvartojame per dieną.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.