Antsvorio atsikračiusi kaunietė atskleidė, kas padeda numesti per mėnesį mažiausiai 2 kilogramus (82)

Mėsainius galima kirsti dažnai. Tik yra viena taisyklė – bandelę būtina keisti kopūsto ar salotų lapais. Taip maitinasi ir kitiems pataria mitybos specialistė, trenerė Edita Poškaitienė (48 m.). Pati antsvorio atsikračiusi moteris pasisako prieš badavimą ir persivalgymą.

E.Poškaitienė neslėpė, kad buvo laikas, kai ji svėrė per 80 kilogramų. Dabar jos svoris neviršija 60 kilogramų.<br>M.Patašiaus nuotr.
E.Poškaitienė neslėpė, kad buvo laikas, kai ji svėrė per 80 kilogramų. Dabar jos svoris neviršija 60 kilogramų.<br>M.Patašiaus nuotr.
E.Poškaitienė neslėpė, kad buvo laikas, kai ji svėrė per 80 kilogramų. Dabar jos svoris neviršija 60 kilogramų.<br>M.Patašiaus nuotr.
E.Poškaitienė neslėpė, kad buvo laikas, kai ji svėrė per 80 kilogramų. Dabar jos svoris neviršija 60 kilogramų.<br>M.Patašiaus nuotr.
E.Poškaitienė neslėpė, kad buvo laikas, kai ji svėrė per 80 kilogramų. Dabar jos svoris neviršija 60 kilogramų.<br>M.Patašiaus nuotr.
E.Poškaitienė neslėpė, kad buvo laikas, kai ji svėrė per 80 kilogramų. Dabar jos svoris neviršija 60 kilogramų.<br>M.Patašiaus nuotr.
E.Poškaitienė neslėpė, kad buvo laikas, kai ji svėrė per 80 kilogramų. Dabar jos svoris neviršija 60 kilogramų.<br>M.Patašiaus nuotr.
E.Poškaitienė neslėpė, kad buvo laikas, kai ji svėrė per 80 kilogramų. Dabar jos svoris neviršija 60 kilogramų.<br>M.Patašiaus nuotr.
E.Poškaitienė neslėpė, kad buvo laikas, kai ji svėrė per 80 kilogramų. Dabar jos svoris neviršija 60 kilogramų.<br>M.Patašiaus nuotr.
E.Poškaitienė neslėpė, kad buvo laikas, kai ji svėrė per 80 kilogramų. Dabar jos svoris neviršija 60 kilogramų.<br>M.Patašiaus nuotr.
E.Poškaitienė neslėpė, kad buvo laikas, kai ji svėrė per 80 kilogramų. Dabar jos svoris neviršija 60 kilogramų.
E.Poškaitienė neslėpė, kad buvo laikas, kai ji svėrė per 80 kilogramų. Dabar jos svoris neviršija 60 kilogramų.
E.Poškaitienė neslėpė, kad buvo laikas, kai ji svėrė per 80 kilogramų. Dabar jos svoris neviršija 60 kilogramų.<br>M.Patašiaus nuotr.
E.Poškaitienė neslėpė, kad buvo laikas, kai ji svėrė per 80 kilogramų. Dabar jos svoris neviršija 60 kilogramų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

Jul 19, 2021, 8:09 PM, atnaujinta Jul 19, 2021, 8:09 PM

Kaunietė trenerė jau daugybę metų moko kitus sveiko valgymo taisyklių ir pati jų griežtai laikosi. Žvelgiant į patrauklios figūros moterį sunku patikėti, kad kadaise ji buvo apvaloka.

E.Poškaitienė neslėpė, kad buvo laikas, kai ji svėrė per 80 kilogramų. Dabar jos svoris neviršija 60 kilogramų.

„Lieknėti pradėjau tada, kai porcijos mano lėkštėse sumažėjo perpus. Majonezu gardintas mišraines pakeitė daržovės, riebius kepsnius – liesesnės mėsos gabalėliai, o saldumynus – vaisiai ar uogos“, – tvirtino kaunietė.

Ji tikino, kad kiekvienas žmogus, trokštantis atsikratyti nereikalingų kilogramų, pirmiausia turi subalansuoti mitybą. Dienotvarkėje turi atsirasti konkretus pusryčių, pietų, užkandžiavimo ir vakarienės laikas.

Kiekvieną dieną E.Poškaitienė pradeda stikline kambario temperatūros vandens ir lengvais pusryčiais.

Ji teigė, kad gražios figūros išsaugoti nepavyksta tiems žmonėms, kurie į darbą išskuba be pusryčių, darbe badauja ar mėgaujasi kava su menkais užkandžiais, o vakare privalgo už visą dieną, į burną kimšdami viską, kas papuola po ranka.

Moteris tikino, kad daugiau nei prieš du dešimtmečius neretai taip maitinosi ir ji pati.

Sveikos gyvensenos puoselėtoja dažniausiai rytais verda įvairių kruopų košes, kurios yra energijos šaltinis. Košes kaunietė skanina šviežiomis ar šaldytomis uogomis.

Mitybos žinovė į rytines košes kaskart įberia sėmenų, kurie užkerta kelią daugeliui ligų. „Sėmenyse ypač gausu virškinimą gerinančių medžiagų. Jie taip pat tinka peršalus, nes natūraliai stiprina plaučius, ramina kvėpavimo takus, slopina uždegimą, palengvina atsikosėjimą“, – aiškino kaunietė.

Norintiems sulieknėti ar išlaikyti norimą svorį E.Poškaitienė rekomenduoja sėmenų aliejų. Jį moteris naudoja salotoms gardinti, jame kepa daržoves.

Kasdienio raciono papildymas sėmenų produktais padeda kontroliuoti apetitą, nes sėmenyse esančios augalinės skaidulos sukelia sotumo jausmą.

Pusryčiams kartais ji valgo ir kiaušinių, kuriuos mėgsta su smidrais.

E.Poškaitienė tikino, kad tarp ankstyvų pusryčių ir pietų nebūtina kęsti alkio, tačiau taip pat nereikėtų prisikimšti bandelių.

Priešpiečiams ji įprastai išgeria stiklinę vandens ir suvalgo obuolį, bananą ar kokį kitą vaisių.

„Svarbiausia, kiek ir ką žmogus valgo per pietus. Jeigu antsvorio turintis žmogus sukerta šaltąjį užkandį, lėkštę sriubos, karštąjį patiekalą ir dar desertą, apie sulieknėjimą negali būti nė kalbos“, – sakė E.Poškaitienė.

Ji per pietus mėgaujasi vienu patiekalu, kurį įprastai ruošia garų puode arba kepa konvekcinėje krosnyje. Dažniausiai tai būna mėsa su daug šviežių daržovių, kurias E.Poškaitienė augina pati.

Moteris nenaudoja jokių cheminių trąšų, todėl agurkai, pomidorai, salotos, žirniai ir kitos daržovės yra skanūs ir sveiki.

Pietums moteris skiria ne mažiau kaip pusvalandį. Trenerė įsitikinusi, jog organizmas maistą gerai pasisavina tik tada, kai kiekvienas kąsnis sukramtomas taip, kad pats ištirpsta burnoje.

E.Poškaitienės pavakariai panašūs į priešpiečius. Praėjus kelioms valandoms po pietų ji valgo vaisius arba daržovių salotas. Kaunietės vakarienė – labai lengva. Vakare ji renkasi varškę, liesą mėsą, paukštieną ar žuvį.

Dailią figūrą sauganti moteris retai perka anksčiau taip mėgtus saldumynus.

„Šokoladinių ledų porcija kaloringumu pranoksta nemažą gabalėlį mėsos. Manau, neverta sveiko maisto iškeisti į riebų desertą“, – įsitikinusi E.Poškaitienė.

Trenerė tikino, kad sveikos mitybos besilaikantys žmonės privalo vengti ir miltinių patiekalų.

Ji teigė, kad mėsainių mėgėjai gali dažnai valgyti pamėgtą patiekalą, tačiau bandeles siūlo pakeisti kopūsto arba salotų lapais.

„Receptas paprastas: imate kopūsto lapą, ant jo dedate tai, ką dėtumėte į įprastą mėsainį. Kitu lapu jį uždengiate. Tinka ir salotų lapas. Patiekalas išlieka gardus, tačiau jame mažiau kalorijų ir nelieka baltų miltų kepinio.

Dar jeigu pavyktų riebų padažą pakeisti lengvesniu, galima tikėtis, kad greitai pastebėsite, jog kūno linijos gražėja“, – teigė E.Poškaitienė.

Trenerė iš patirties žino, jog žmonės, kurie pradeda valgyti sveikiau, jau po savaitės sako, kad pagerėja jų nuotaika ir savijauta, pradeda spindėti akys.

Per mėnesį tokie žmonės numeta mažiausiai porą kilogramų.

„Jeigu viską darote labai sąžiningai ir neužpuola persivalgymo saldumynais priepuoliai, galite palengvėti net 5 kilogramais. Nepamirškite svarbiausio: nepraleiskite nė vieno valgymo ir nepersivalgykite“, – mokė E.Poškaitienė.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.