Teksto dydis:
2019-05-16 15:02
LTU

2 solo

Klokit kepimo popierių ir niekas ten neprikimba. Papildomi ingridientai - moliūgo sėklos, saurėgražos, linų sėmenys, smulkiai pjaustyti džiovinti abrikosai arba džiovintos spanguolės. dėl kiekio - imkit iš karto 350 dribsniu ir visą indelį kondensuoto saldinto pieno. pakepti reikia kiek ilgiau, kad lengvai paskrustų, būtų kiek parudę, bet ne perdaug, nes jei perkepsit iki smarkaus rudumo bus nebeskanu ir jie bus labai kieti. o šiaip jie būna traškūs. beje - nedakepti irgi negerai... paskrudimas duoda ir grožio ir skonio. beje - ataušti reikia leisti skardoje nes vos ištraukus jie dar nebūna sustingę ir išiminėjant "griūna" Sausainiai puikūs , aišku labai kaloringi, bet va kelionėje nepamainomi, - tai tikra energijos bomba :) skanaus visiems.

0
2019-05-16 08:38
LTU

1 negerai duoti

vaikams saldumynu vietoj pusryciu Rašo: "Norėjosi turėti atsargai kažko greitai paruošiamo, jei kartais vaikas nevalgytų įprastų pusryčių: kiaušinių, blynų ar sumuštinių" Geriau sugalvotų, kaip ta savo "iprastu pusryciu" meniu paivairinti.

0