Trys idėjos, ką paruošti užkandžiams gamtoje: patiks ir mažiems, ir dideliems

Keliaujant su vaikais į gamtą, parką, pajūrį ar tiesiog pasivaikščioti visada pravartu turėti užkandžių.

 Užkandžiai, kuriuos puikiai tiks pasiimti į gamtą.<br>„Skaniai sveikai“ nuotr.
 Užkandžiai, kuriuos puikiai tiks pasiimti į gamtą.<br>„Skaniai sveikai“ nuotr.
Sumuštinių vėrinukai.<br>„Skaniai sveikai“ nuotr.
Sumuštinių vėrinukai.<br>„Skaniai sveikai“ nuotr.
 Humusas su „grissini“ sūrio lazdelėmis.<br>„Skaniai sveikai“ nuotr.
 Humusas su „grissini“ sūrio lazdelėmis.<br>„Skaniai sveikai“ nuotr.
Vaisių ir uogų vėrinukai.<br>„Skaniai sveikai“ nuotr.
Vaisių ir uogų vėrinukai.<br>„Skaniai sveikai“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Aušra Petronienė, „Skaniai sveikai“

Jun 11, 2021, 2:05 PM, atnaujinta Jun 11, 2021, 2:05 PM

Juk greičiausiai išgirsime „Mama, noriu valgyt“, „Mama, noriu gert“ ir dar daug kitų norų, o vietos, kur galima nusipirkti užkandžių, gali ir nebūti.

Ta proga paruošiau pirmas tris idėjas, ką galima greitai pasiruošti greitam ir sveikam užkandžiui. Vaikams nuo pačių mažiausių iki didžiausių, bet tinka ir suaugusiems.

1 idėja: vaisių ir uogų vėrinukai

Veriam viską, ką turim! Užkandis patogus paimti, atrodo žaismingai, bus sunkiau išsiterlioti pirštus.

Tiks tiek jau kietą maistą ragaujantiems kūdikiams, tiek dideliems vaikams.

Naudojau braškes, šilauoges ir ekologiškus obuolius.

Geriausia naudoti tuos vaisius ir uogas, kurie yra atsparesni šilumai ir taip greitai nesutęžta.

2 idėja: sumuštinių vėrinukai

Čia pasitelkit fantaziją ir verkit viską, ką turite šaldytuve ir ką dažniausiai valgote. Tinka duona, daržovės, sūriai, mėsa, užtepėlės ir pan. Tiks jau valgantiems vaikams, vartojantiems pieno produktus ir druską.

Naudojau becukrę ruginę duoną, ją aptepiau tepamu sūreliu.

Kartu vėriau pomidorą, agurką ir sūrį iš karvių bei ožkų pieno.

3 idėja: humusas su „grissini“ sūrio lazdelėmis

Puikus užkandis, tiksiantis visai šeimai! Jame yra druskos, tad tiks ją jau naudojantiems vaikams.

Jeigu nenorite naudoti duonos lazdelių, jas keiskite morkytėmis, salierų lazdelėmis. Šalia dedu pomidorų – jie visada pagyvina skonį ir yra puikus užkandis.

Vietoje „grissini“ lazdelių galite tiesiog supjaustyti savo mėgstamą duoną pailgomis juostelėmis.

Humusą sumalame maisto smulkintuvu iš virtų avinžirnių, sezamų pastos, česnakų, kumino, druskos, alyvuogių aliejaus, citrinų sulčių. Visko dedu iš akies.

Sau galite įsidėti ir aitriųjų paprikų, daugiau druskos, o jei valgys vaikai, derinkite pagal tai, kaip jie įpratę valgyti.

„Skaniai sveikai“

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.