„Engstler Motorsport by NordVPN“ komandai atstovaujantis lietuvis kartu su vokiečiu Luca Engstleriu triumfavo vienos valandos GT lenktynėse.
J. Karklys sekmadienio popietę varžybas pradėjo iš pirmosios startinės pozicijos tarp 38-ių dalyvių ir po starto sėkmingai tolo nuo varžovų.
Laikinai atotrūkį sumažino trasoje pasirodęs saugos automobilis, tačiau jam pasitraukus, atstumas tarp lyderių vėl didėjo. 30-ąją minutę vairą perėmęs DTM lenktynininkas L. Engstleris sėkmingai užbaigė pradėtus darbus ir finišo vėliavą kirto pirmas.
Tai buvo pirmosios šių metų J. Karklio lenktynės, kuriose vilnietis varžėsi ne su sau įprastu „Audi R8 LMS EVO GT3“ automobiliu, bet „Lamborghini Huracan GT3 EVO2“. Tai lenktynininkui nesutrukdė užfiksuoti ir geriausią vieno rato įveikimo laiką.
„Labai smagu grįžti į Valensiją, kurioje ir užbaigėm sezoną praėjusį spalį. Daug emocijų, nes man tai naujas automobilis, pirmas išvažiavimas po žiemos pertraukos. Šiek tiek nejauku būti aplink trasą, kurios apylinkės stipriai nukentėjo nuo baisaus potvynio praėjusį rudenį, – mintimis dalijosi 35-erių sportininkas.
„Trasoje buvo beveik 40 mašinų, tad treniruotės buvo chaotiškos – tai neleido sklandžiai ruoštis varžyboms – kiekviename rate reikėjo lenkti 3–5 oponentus. Vis dėlto sekmadienį viskas stojo į savo vietas. Dabar vyksta pasiruošimas vasaros sezonui.“
Antri finišo vėliavą kirto J. Karklio konkurentai iš „ADAC GT Masters“ pirmenybių broliai Sandro ir Juliano Holzemai, persėdę į „BMW M4 GT3 automobilį. Trečiąją vietą iškovojo Carrie Schreiner ir Danny Soufi („Lamborghini Huracan GT3“).
Šeštadienį vykusiose sprinto lenktynėse, kur sportininkai varžosi 30 min. važiavime, J. Karklys užėmė trečiąją vietą, o L. Engstleris – pirmąją.
Po dviejų savaičių šis duetas stos į dar vieną kovą „GT Winter Series pirmenybėse kitoje Ispanijos trasoje „Motorland Aragon“.