EUROLYGA 2023

„Žalgiris“ smuko Eurolygos lankomumo lentelėje

Du praėjusius Eurolygos sezonus pagal žiūrovų skaičių pirmąją vietą užėmęs Kauno „Žalgiris“ šiais metais prarado ženklią dalį sirgalių. Retai pergalėmis džiugindavęs Kauno klubas lankomumo lentelėje nusmuko į septintąją vietą. Sezono lyderiu pirmą kartą tapo didžiausioje Eurolygos arenoje žaidžiantis Belgrado „Partizan“.

Daugiau nuotraukų (1)

Rolandas V.Eidvilas

Apr 15, 2014, 1:53 PM, atnaujinta Feb 14, 2018, 4:03 PM

Kuo daugiau pralaimėjimų, tuo daugiau tuščių vietų tribūnose. Ši taisyklė turi išimčių, tačiau „Žalgirio“ arenoje ji pasitvirtino – kuo rečiau Kauno ekipa laimėdavo, tuo daugiau žmonių vietoj krepšinio varžybų pasirinkdavo kitą laisvalaikio būdą.

„Top 16“ etape palyginti su reguliariuoju sezonu „Žalgirio“ rungtynių lankomumo vidurkis sumažėjo daugiau nei tūkstančiu. Jei pirmajame etape į areną ateidavo 10520 žiūrovų, tai antrajame – tik 9404.

Viso sezono vidurkis buvo 9869 sirgaliai.

Daugiausia aistruolių (12000) „Žalgirio“ arenoje susirinko per pirmąsias „Top 16“ etapo rungtynes su Miuncheno „Bayern“, bet po to tuščių kėdžių skaičius didėjo vos ne kiekvieną savaitę. Praėjusį sezoną į „Žalgirio“ rungtynes ateidavo 13475 žiūrovai.

Lankomiausias šio sezono Eurolygos klubas – Belgrado „Partizan“, kurio žiūrovų skaičius ženkliai išaugo po Naujųjų metų.

Reguliariajame sezone „Partizan“ ketverias iš penkerių rungtynių žaidė „Pionir“ arenoje, bet nuo „Top 16“ etapo pradžios visus svečius priimdavo triskart didesnėje „Beogradska“ („Kombank“) arenoje. Savo ruožtu sirgalių skaičius padidėjo nuo 9369 pirmajame etape iki 14869 antrajame, o viso sezono vidurkis buvo 12577 žiūrovai.

„Beogradska“ arenoje buvo pasiektas ir šio Eurolygos sezono rekordas. Per „Partizan“ ir Madrido „Real“ rungtynes tribūnose buvo 21374 žmonės.

Daugiau negu dešimties tūkstančių sirgalių sulaukdavo dar penki klubai: Stambulo „Fenerbahce“ (11311), Tel Avivo „Maccabi“ (11038), Vitorijos „Laboral Kutxa“ (10675), Atėnų „Panathinaikos“ (10624) ir „Real“ (10160).

Pagal arenos užpildymą aiškiai pirmavo „Maccabi“. Tel Avivo „Yad Eliyahu“ („Nokia“) arena buvo pilna per 11 iš 12 rungtynių.

„Top 16“ etape daugiausiai pergalių iškovojo „Barcelona“ ir Maskvos CSKA klubai. Tačiau geri rezultatai nei vienam, nei kitam nepadėjo padidinti žiūrovų skaičiaus. Tiesa, abiejų klubų galimybės yra ribotos. Jų arenos – vienos mažiausių Eurolygoje.

Į CSKA namų rungtynes šį sezoną ateidavo vidutiniškai 4702 žiūrovai, į „Barcelona“ – 5068. Eurolygos favoritai pagal lankomumą aplenkė tik „Top 16“ etapo autsaiderį Stambulo „Anadolu Efes“ klubą, kuris sulaukdavo 4692 žiūrovų.

Tarp atsiliekančių taip pat atsidūrė du Eurolygos debiutantai Krasnodaro „Lokomotiv“ (5873) ir „Bayern“ (6037) bei A licenciją turintis turnyro senbuvis Malagos „Unicaja“ (6133).

Žiūrovų vidurkis Eurolygos klubų arenose („Top 16“ etape žaidę klubai)

12577 – Belgrado „Partizan“.

11311 – Stambulo „Fenerbahce“.

11038 – Tel Avivo „Maccabi“.

10675 – Vitorijos „Laboral Kutxa“.

10624 – Atėnų „Panathinaikos“.

10160 – Madrido „Real“.

9869 – Kauno „Žalgiris“.

8611 – Stambulo „Galatasaray“.

8506 – Pirėjo „Olympiakos“.

8383 – Milano „Emporio Armani“.

6133 – Malagos „Unicaja“.

6037 – Miuncheno „Bayern“.

5873 – Krasnodaro „Lokomotiv“.

5068 – „Barcelona“.

4702 – Maskvos CSKA.

4692 – Stambulo „Anadolu Efes“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.