EUROLYGA 2023

Abonementai į „Žalgirio“ rungtynes: „Prestižas, garbė ir privalu“

Pasibaigusiame sezone Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas užfiksavo rekordinį lankomumą – Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai. Tai yra ne tik geriausias rodiklis tarp visų pajėgiausių Europos komandų, tačiau ir sumuštas aštuonis sezonus gyvavęs Belgrado „Crvena Zvezda“ rekordas.

 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>M.Patašiaus nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>M.Patašiaus nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>M.Patašiaus nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>M.Patašiaus nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
 Eurolygos reguliariajame sezone žalgiriečių rungtynėse Kaune vidutiniškai lankydavosi net 14737 žiūrovai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (21)

Lrytas.lt

Jun 26, 2019, 12:31 PM, atnaujinta Jun 26, 2019, 12:36 PM

Artėjantis sezonas žada dar daugiau aukšto lygio kovų, kadangi Eurolygą papildys dvi naujos komandos. Tai reiškia, kad sezono abonementų turėtojai galės mėgautis aukščiausio lygio krepšiniu dvejose rungtynėse daugiau nei praėjusiais metais. Birželio 12-ąją pradėta naujo sezono abonementų prekyba parodė, kad jų pardavimą teks riboti antrus metus iš eilės.

Garantuotai patenka ir taupo

2018–2019 m. sezone abonementai jų savininkams padėjo sutaupyti nuo 170 iki 2166 Eur. Investicija labiausiai pasiteisino parketinėse vietose ir „Audi“ klube (abonemento kainos ir vietos vertės skirtumas – 2166 Eur). Auksinio sektoriaus vietų turėtojai vidutiniškai sutaupė 565 Eur. Artėjančiame sezone abonementų savininkai galės sutaupyti 14–67% palyginti su bilietų kainomis į atskiras rungtynes. Praėjusį sezoną, deja, ne visiems norintiems pavyko įsigyti bilietus į rungtynes, tad Lietuvos čempionų komandos namų rungtynėse garantuotą vietą visam sezonui galima užsitikrinti įsigyjant abonementą vos nuo 79 Eur – vidutiniškai vos 1,88 Eur už rungtynes.

Be finansinės naudos abonementų turėtojai taip pat gali būti ramūs ir išsaugoti sau patinkančią vietą kiekvienais metais, taip pat gauti įvairių akcijų „Žalgirio“ partnerių paslaugoms. O visas namų rungtynes aplankę ir gavę įspaudą „Žalgiriečio“ pase kasmet sulaukia tik jiems sukurtos dovanėlės. Pratęsti abonementus artėjančiam sezonui ir išsaugoti turėtas vietas galima internetu bei „Žalgirio“ arenos kasose iki liepos 12 d. Nepratęstas vietas liepos 17 d. išskirtinai pirkti galės tik „Žalgirio“ Garbės Klubo nariai, o abonementų prekyba nepratęstomis vietomis vyks nuo liepos 18 d. iki rugsėjo 14 d.

Visgi, reikėtų suklusti ir suskubti, nes abonementų skaičius artėjančiam sezonui ribojamas – planuojama parduoti iki 6000 abonementų. Taip klubas nori užtikrinti, kad į atskiras rungtynes bilietus galėtų įsigyti tie, kurie negali lankytis visose sezono rungtynėse.

Norintiems papildomų patogumų – atskiro įėjimo su nemokama rūbine, patogios „lounge“ zonos – siūloma rinktis vietas išskirtinėse arenos erdvėse: „Audi“ ir „Ramirent Premium“ klubuose arba VIP parketinėse vietose, o sezono naujiena – baro kėdės, įrengtos patogiausiose arenos zonose.

Turint „Audi“ klubo kortelę taip pat galima išsaugoti savo vietą ir į kitus „Žalgirio“ arenoje vykstančius renginius. Beje, „Audi“ klubas nuo artėjančio sezono plėsis, prie jo prijungiamos dvi papildomos eilės – 88 vietos. Šiame klube abonementus pratęsia apie 80% jų savininkų, o vietos jame jau išparduotos, treti metai iš eilės sudaromas laukiančiųjų sąrašas. „Ramirent Premium“ klube apie 70% vietų yra išpirkta abonementais. Verslo įmonės nuperka beveik 30% visų abonementų.

Planuoja trečią „Ramirent Premium“ sezoną

Suomijos įrangos nuomos kompanijos „Ramirent“ filialas mūsų šalyje yra vienas žinomiausių vardų statybos sektoriuje, beje, dalyvavęs ir statant Kauno „Žalgirio“ areną. Eligijus Baikauskas, „Ramirent Baltic AS“ Vilniaus filialo nuomos vadovas, sako, kad jų „Žalgirio“ arenoje dvejus metus remiamas „Ramirent Premium“ klubas kuria kompanijai pridėtinę vertę.

„Bet taip smagu ir pačiam į jį nuvažiuoti, kur jautiesi kaip atvykęs į namus, – pasakoja beveik visas rungtynes arenoje stebintis E.Baikauskas. – Taip pat tai emocinis užtaisas bei motyvacinė priemonė ir darbuotojams, ir kviečiamiems į rungtynes mūsų klientams. Čia ir laikas smagiai praleidžiamas, ir palaikomas Lietuvos krepšinis.“

Jis pasakoja, kad kaip „Žalgirio“ klubo rėmėjai turi abonementų į rungtynes, bet „beveik visuomet dar nusiperkame papildomai ir gerokai į priekį, nes ne retas atvejis, kai visos vietos „Žalgirio“ arenoje būna parduotos“.

Kad „Ramirent Premium“ klubas – gera idėja, liudija tai, jog dabar vyksta derybos dėl trečiojo šio klubo sezono. „Vienareikšmiškai – tai sėkmingas projektas, su „Žalgirio“ arena planuojame ir toliau bendradarbiauti, – konstatuoja „Ramirent Baltic AS“ Vilniaus filialo nuomos vadovas. – Smagu, kad ir užsienio kapitalo bendrovė supranta, koks krepšinis svarbus Lietuvai.“

E.Baikauskas nelinkęs šios paramos klubui vertinti skaičiais ir matuoti naudos rodikliais: „Kai parduodi paslaugas ar prekes – matai aiškius skaičius. Čia – daugiau motyvacinis užtaisas ir prekės ženklo žinomumo palaikymas bei didinimas. Net iš kolegų kitose Baltijos šalyse sulaukiame prašymų, kad jų klientams, atvykstantiems į Lietuvą, padėtume patekti į „Žalgirio“ rungtynes, nes net ten kalbama, kad jos „Žalgirio“ arenoje – „tai kažkas tokio“.“

„Ramirent Baltic AS“ remia ir kitus sporto renginius – maratonus, kitus bėgimus, „nes ir kolektyvas linkęs į sveiką gyvenseną, todėl mes tai palaikome ir remiame“.

Prestižas, garbė, o ir privalu

Rimas Varanauskas, visą savo produkciją eksportuojančios Kauno korpusinių baldų gamybos AB „Freda“ valdybos pirmininkas, renkasi „Audi“ klubo abonementus, nes „tai geros ir patogios vietos žiūrėti ne tik krepšinio rungtynes, bet ir kitus renginius, į kuriuos, beje, yra lengvatų įsigyjant bilietus“. Jis taip pat akcentuoja, kad palankiai nuteikia ir visa išplėtota klubo infrastruktūra: patekimas, rūbinė, baras, galiausiai – tualetai. Beje, klubo abonementą jis turi nuo pat Kauno „Žalgirio“ arenos atidarymo – 2011 m.

„Per tiek metų vos ne kas su antru kaip pažįstamu sveikinamės, tapome savi, pasišnekame prie baro – neformalus bendravimas su kolegomis ir bendraminčiais yra vienas iš svarbiausių šio klubo momentų“, – atkreipia dėmesį R.Varanauskas.

Kalbėdamas plačiau apie abonementų naudą jis akcentuoja, kad, savaime suprantama, pirmiausiai reikia įvertinti tiesioginę paskirtį – t. y. galimybę pamatyti „Žalgirio“ krepšinio rungtynes ir kitus renginius.

„Tačiau ne mažiau svarbus ir bendruomeniškumas, kuris tvyro šiame klube, – aiškina „Fredos“ valdybos pirmininkas. – Kadangi turime ne vieną abonementą, tai į renginius vykstame su kolegomis, kviečiamės verslo partnerius. Būti pakviestam į „Audi“ klubą – tai vertybė ir puiki vieta pabendrauti. Aišku, gal galima galvoti ir apie finansinę buvimo tokiam klube naudą, bet ją paversti skaičiais sunku ar net neįmanoma. Tai daugiau emocijomis paremta „minkšta“ nauda, pažintys, žmogiški santykiai tam tikroje aplinkoje. O juk tai taip pat labai svarbu verslui.“

R.Varanauskas pripažįsta, kad tai jo mėgstama ir ilgus metus teberemiama komanda. Anot jo, pastaraisiais metais, atgimus „Žalgirio“ klubui, būti jo rėmėju – „prestižas, garbė ir net privalu“.

Priežastis Nr. 1 – „Žalgiris“

„Mūsų įmonė keturis abonementus kasmet perka nuo pat „Žalgirio“ arenos atidarymo, o prieš tai dar eidavome į Kauno sporto halę, kurioje anksčiau žaisdavo „Žalgiris“, – pasakoja Otilijus Pajaujis, metalo laužo supirkimo ir tvarkymo UAB „Baltic Metal“ direktorius.

Anot jo, bendrovės abonementai panaudojami nuolat ir darbuotojų, ir klientams. „Paprastai į rungtynes eina du darbuotojai ir dar kviečiame klientų atstovų, o „Audi“ klube sutinkame daug pažįstamų, draugų, klasiokų, kursiokų iš aukštosios mokyklos – smagu pabendrauti, pasikalbėti, nes daugiau tokių progų ištaikyti nelengva. Tai puiki vieta atsipalaiduoti nuo darbų, pabūti kitoje aplinkoje“, – sako O.Pajaujis. Jis labai vertina atmosferą, kuri tvyro ir „Audi“ klube, ir per rungtynes „Žalgirio“ arenoje.

„Ypač daug gerų emocijų patirta per pastaruosius du sezonus. Apsilankymas „Žalgirio“ arenoje, bendravimas su bendraminčiais neformalioje aplinkoje puikiai padeda atsipalaiduoti nuo darbo rutinos“, – teigia UAB „Baltic Metal“ direktorius.

Pasinerti į emocijas

Danas Jankauskas, tarptautinės agroverslo kompanijos „Danish Agro“ UAB „Baltic Agro“ Specialiųjų trąšų grupės vadovas, pasakoja, kad bendrovė pernai pirmą kartą pirko abonementus ir pasirinko „Ramirent Premium“ klubą, kad „drauge su klientais būtų patogu patekti į areną, pasinaudoti rūbine, baru, stebėti rungtynes, bendrauti“.

Šiemet bendrovė nusprendė, kad, siekdama gerų emocijų ir smagiai praleisti laiką, tęs narystę „Ramirent Premium“ klube ir įsigys abonementų antram sezonui iš eilės. Pernai bendrovė turėjo įsigijusi 30 abonementų darbuotojams, taip pat buvo pakvietusi ir ištikimuosius verslo partnerius, kuriems buvo įteikusi abonementus visam sezonui, nes „tai ištikimi krepšinio gerbėjai ir rungtynių žiūrovai“. D.Jankauskas atkreipė dėmesį, kad klientams patiko toks gestas, nes „beveik visuomet apsilankydavo rungtynėse, jei ne patys, tai jų šeimos nariai – tai rodo, kad mūsų sprendimas ir pasiūlymas vertinamas“.

Anot jo, „Šarūnui Jasikevičiui pradėjus vadovauti „Žalgirio“ krepšio klubui, gal net kiek anksčiau, kiekvienos rungtynės yra aukšto lygio, jos tampa didele švente, todėl smagu būti dideliame žiūrovų būryje“. Tai patiko ir „Baltic Agro“ darbuotojams bei klientams, kad jie kartu gali džiaugtis mėgstamo klubo pergalėmis, pasinerti į „neįkainuojamas emocijas“.

Žinoma, kad sukurti ir išlaikyti gerus bei stiprius verslo santykius yra sudėtinga, o tradiciniai verslo pietūs nėra tokie veiksmingi ar patrauklūs, kaip renginiuose bendrai patiriamos emocijos. Ne paslaptis, kad užsienio verslo atstovai verslo ryšius kuria neformalioje aplinkoje ir yra pastebėję, jog tokių susitikimų metu sandoriai būna stipresni, pelningesni. Asmeninis kontaktas, užmegztas neformalių susitikimų metu, padeda formuoti ilgalaikius verslo santykius, jie stipresni, nes užmezgamas asmeninis kontaktas dalijantis emocijomis ir įspūdžiais.

Štai „Žalgirio“ arenoje visus sujungia vienybė, vedanti vieno tikslo link. Todėl čia esantis „Audi“ klubas jau antrus metus iš eilės yra susilaukęs itin didelio susidomėjimo ir ne visi norintys gali į jį patekti. Laukiančiųjų sąrašai pradėti sudarinėti ir kitoms, didžiausio populiarumo susilaukiančioms zonoms. Tai leidžia suprasti, kad Lietuvos verslininkai vertina abonemento suteikiamą naudą ne tik lankytis krepšinio rungtynėse, bet ir megzti naujas pažintis, stiprinti verslo santykius. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.