„Idėja kurti ir gaminti higienos priežiūros priemones šunims gimė iš siekio atsisakyti cheminių ir toksiškų produktų kiekvienos dienos racione. Kaip ir daugelis iš jūsų anksčiau nesusimąstydavau, ką reiškia šampūno sudėtyje įvardinti ingredientai. Tačiau, kai ėmiau gilintis, supratau, kad kiekvieną dieną maudausi benzine, o veidą valau su langų plovimo skysčiu. Dar labiau, išsigandau susipažinusi su savo augintinių kosmetikos sudėtimi. Juk naminių gyvūnų produktų chemijos pramonė yra kontroliuojama daug mažiau, lyginant su žmonėmis. Deja, daugelis didžiųjų gamintojų tuo naudojasi“, – apie prekinio ženklo šunims pradžią pasakojo „SHOO“ įkūrėja Agota Jakutytė.
Kaip įrodymas, kad „SHOO“ šampūnai yra gaminami tik iš natūralios kilmės sudėtinių dalių, „Kempinski Hotel Cathedral Square“ šefas Javieras Lopezas pavaišino visus susirinkusius keturkojus desertais, pagamintais iš tos grupės produktų, kurie naudojami šampūnų gamyboje.
Renginyje „SHOO“, kartu su didžiausiomis Lietuvos prieglaudomis „SOS gyvūnai“, „Lesė“, „Tautmilės prieglauda“, „LGGD Šiauliai“ ir „Pifas“ pristatė iniciatyvą „Priglausk šuniuką – gauk šampūniuką!“. Jos metu kiekvienas, pasiėmęs keturkojį iš prieglaudos, gaus nemokamai „SHOO“ šampūną.
„SHOO“ pakuotės tarptautinės komisijos buvo įvertintos aukso strėle reklamos apdovanojimuose „Adrenalinas 2016“.
Lietuvoje pagaminti šampūnai jau yra eksportuojami į JAV, Jungtinę Karalystę, Vokietiją, Ispaniją ir Australiją.