Vienai įtakingiausių grožio nuomonės formuotojų milijonai nerūpi

Jau dešimtmetį tinklaraštininkė Huda Kattan (35 m.) vadinama pasauline vizažo žvaigžde. Neseniai jos sukurtą grožio imperiją „Huda Beauty“ žurnalas „Forbes“ įvertino daugiau nei 1 milijardu JAV dolerių (apie 870 milijonų eurų), o pačią sumanytoją paskelbė viena galingiausių grožio nuomonės formuotojų. Koks viso to sėkmės raktas?

Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.<br>Asmeninės
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.<br>Asmeninės
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.
Huda Kattan sako, kad šeima jos noro tapti vizažo meistre nesuprato. Tad ji norėjo įrodyti, kad grožis gali duoti pelno.
Daugiau nuotraukų (9)

Lrytas.lt

2019-03-23 22:50

Viskas klostėsi, regis, paprastai, tačiau už to slypi šimtaprocentis atsidavimas ir tvirtas užsispyrimas. Amerikietė paliko dvejus metus namais tapusį Dubajų ir darbą finansų srityje.

Persikrausčiusi į Los Andželą ji nusprendė siekti savo svajonės ir kibo į makiažo meistrų mokymus, o šalia to kūrė savo tinklaraštį. Netrukus vėl grįžusi į Dubajų Huda sudrebino grožio pasaulį.

Šiuo metu H.Kattan darbus instagrame seka daugiau nei 30 milijonų gerbėjų. 2017 metais instagramo nuomonės formuotojų sąraše ji užėmė pirmąją vietą, už kiekvieną reklamuojamą turinį užsidirbdama 18 000 JAV dolerių (daugiau nei 15 000 eurų).

Ir nors H.Kattan tikrąja ta žodžio prasme maudosi pinigų jūroje, šie skaičiai jai visai nerūpi.

Daug dirbusi su klientėmis 2013-aisiais Huda rinkoje pasigedo kokybiškų dekoratyvinių blakstienų. Taip ji atrado savo nišą, kuri ėmė plėtotis tarsi savaime. Šiandien populiariosios vizažistės sukurtomis blakstienomis puošiasi didžiausios žvaigždės, tarp jų – ir realybės šou išgarsėjusi Kim Kardashian.

„Aš nebuvau tikra, ar pasiliksiu grožio pramonėje. Bet tiksliai žinojau, kad man tai labai patinka.

Tačiau mano šeima to nesuprato. Ji tikėjosi, kad tapsiu, pavyzdžiui, gydytoja ar advokate. Mano šeimai tai buvo svarbu. Tokia jos nuomonė mane skatino įrodyti, kad galima užsidirbti ir grožio industrijoje“, – BBC kalbėjo Huda, kurios tėvai – imigrantai iš Irako.

Kai Huda įsisuko į dirbtinių blakstienų verslą, jau turėjo daugybę klientų, kurie ją sekė socialiniame tinkle, klausė patarimų. Be to, vis dažniau ja domėjosi žiniasklaida.

Tačiau didžiausią dėkingumą Huda jaučia savo seseriai Monai, kuri šiuo metu yra „Huda Beauty“ prezidentė.

Jei ne ji, greičiausiai šis verslas seniai būtų žlugęs.

„Buvau tvirtai įsitikinusi, kad Hudai pavyks blakstienų verslas. Nuolat ieškojau galimybių, konsultavausi ir stengiausi jai padėti“, – teigė Mona.

Huda ir Mona pasakoja, jog visuomet planavo, kad kompanija neapsiribos vien dirbtinėmis blakstienomis. Huda pradėjo kurti makiažą, kuriam įtakos turėjo Viduriniai Rytai.

„Pirmiausia sukūrėme lūpų pieštukus, skystuosius lūpų dažus ir galiausiai akių šešėlius. Tai žaibiškai išpopuliarėjo“, – sėkmės istorija dalijosi Huda.

H.Kattan užaugo JAV, labai jautė Vidurinių Rytų ir vakarietišką stilių. Huda sako visada žinojusi, kad nori savo grožio idėjas skleisti visam pasauliui.

„Užaugau mažame miestelyje Tenesyje. Nežinau kodėl, bet labai mėgau ryškius akių kontūrus.

Ten tai nebuvo madinga. Pati nustebau, kad toks stilius man įgimtas“, – kalbėjo ji.

Žurnalo „Grazia Middle East“ vyriausioji redaktorė Alison Tay sako, kad „Huda Beauty“ išpopuliarėjo kaip tik tuo metu, kai arabų tendencijomis pradėjo domėtis visas pasaulis.

„Pavyzdžiui, toks kuklus judėjimas turėjo didelę įtaką tarptautiniams modeliams“, – sakė ji.

A.Tay daug dėmesio skyrė ir Hudos naujienai – kvepalų rinkiniui. Vienu metu galima kvepintis iš visų keturių buteliukų ir taip susikurti mėgstamą aromatą, jį šiek tie sušvelninant ar paaštrinant.

„Naujausiais aromatais Huda pasauliui suteikė meistriškumo klasę. Kvapo sluoksniavimas labai būdingas Viduriniams Rytams“, – sakė ji.

„Huda Beauty“ populiarumas tapo milžiniškas. Prekės ženklo parduodamų priemonių apyvarta – net 200 milijonų JAV dolerių (daugiau nei 174 milijonai eurų) per metus.

Bet H.Kattan sako, kad pelnas nėra jos tikslas. Ji visą dėmesį trokšta sutelkti į žinių sklaidą.

„Manęs finansai nemotyvuoja. Kurdama kosmetikos priemonę negalvoju, kad ji būtinai turi duoti daug pelno. Neseniai man buvo pasiūlyta daugiau kaip 10 milijonų JAV dolerių (daugiau nei 8 mln. eurų), kad tapčiau kitų priemonių ambasadore. Nė minutės nesvarsčiusi atsisakiau. Ir ne dėl to, kad nemėgstu kitų kosmetikos produktų. Tiesiog mano tikslai kitokie ir galiausiai tai būtų didelis iššūkis mano prekės ženklui“, – tvirtino Huda.

Šiuo metu „Huda Beauty“ siūlo daugybę priemonių, skirtų visiems odos tipams.

H.Kattan mano, kad per pastaruosius 18 mėnesių grožis tapo politinis.

2017 metų rugsėjį dainininkė Rihanna pristatė naują makiažo liniją „Fenty Beauty“, kuri žaibiško dėmesio sulaukė dėl makiažo priemonių tamsesnei odai.

„Dalis „Fenty“ sėkmės – politinis judėjimas. Tai buvo vis didėjanti sėkmė, kuri sukūrė ir žiniasklaidos judėjimą, o žmonės tam pasidavė. Rihanna kilusi iš Barbadoso, žmonės pirmą kartą pamatė ką nors panašaus“, – paaiškino Huda.

Parengė Indrė Zigmantė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.