„Tušti, nenaudojami staliukai restorano viduje atrodo keistai, išvis juos patraukti neturime galimybės, tad ir kilo idėja, bendradarbiaujant su greta įsikūrusiais kvartalo butikais, likusius tuščius stalus išnaudoti kaimyninių butikų mados prekės ženklų vitrinoms.
Pasklidus žiniai prie šios bendruomenės akcijos prisijungė ir žinomi Vilniaus dizaineriai“, – sako šios idėjos autorius, Stiklo kvartalo senbuvis, restorano „Cozy“ savininkas Bernie Ter Braak.
Planuojama, kad ši akcija truks iki gegužės mėnesio pabaigos. Šią svetingą meno, mados, maisto bei paslaugų bendruomenės akciją parėmė vienas didžiausių Europoje manekenų gamintojų, neatlygintinai paskolindamas savo gaminius.
Pasak mados dizainerės Julijos Janus, karantino laikotarpiu senamiestyje buvo uždarytas ne vienas mados butikas, tad toks palaikymas itin reikalingas.
„Mada yra viena iš verslo šakų, kuri itin pažeista krizės. Nišiniais, originaliais vietos dizainerių darbais prekiavę ir karantino metu užsidarę butikai sumažino galimybę vietos kūrėjams parodyti savo naujas kolekcijas, ženkliai sumažėjo vartojimas.
Tikimės, kad akcija „Palaikyk savus“ bent šiek tiek sujudins mados industrijoje įsivyravusį štilį ir atkreips dėmesį į talentingus vietos mados kūrėjus“, – tikisi akcijos koordinatorė, Stiklo kvartalo bendruomenės asociacijos „Miesto kvartalas“ pirmininkė Julija Janus.
Stiklo kvartalo bendruomenė kviečia ateiti pasisemti geros nuotaikos ir ateinančias dvi savaites, laikantis visų saugumo reikalavimų, aplankyti mados akcijos vietas, balandžio pabaigoje įsižiebusią naują Lenkijos menininko J. Koziara instaliaciją „Žvaigždės“, tūkstančiais žiedų sužydėjusias stilingas meno, mados ir maisto vietas bei „Palaikyti savus“.