Tegyvuoja žalia
Pernai prasidėjęs žalio atspalvio vajus laikrodžių gamyboje vis dar dominuos. Net Šveicarijos laikrodžių gamintojas „De Bethune“, kuris nuo pirmos dienos pasirinko mėlyną kaip savo išskirtinę spalvą, sukūrė sodriai žalią.
Žaismingas bendradarbiavimas
Bendradarbiavimas dizaino srityje jau tapo toks įprastas, kad sunku rasti sritį, kurioje jėgų ir minčių nebuvo sujungę du savo sferos kūrėjai. Ši kryptis atsispindės ir šių metų laikrodžių tendencijose.
Štai „Patek Philippe“ su „Tiffany & Co“ sukūrė naują „Nautilus Ref 5711“ dizainą. Tiesa, tokių laikrodžių pagaminta vos 170.
„Bulgari“ kartu su „MB & F“ sukūrė žaismingą moterišką laikrodį, o „Hublot“ su menininku Takashi Murakami pristatė jau antrą bendrą laikrodį.
Vienas bendras šio bendradarbiavimo bruožas – laikrodžiai nusidažo vaivorykštės spalvomis, yra ryškūs ir žaismingi.
Minimalizmas
Sportiniai prabangūs laikrodžiai iš tikrųjų tapo savotiški, tačiau lyg atsvara jiems – šiais metais vėl populiarus minimalizmas. Aiškios, paprastos linijos, jokių detalių. Tik laikrodis!
Animacija
Atrodo, kas gali būti bendro tarp prabangių laikrodžių ir animacinių filmukų? Tačiau jų herojai nuguls šiais metais ant riešo net ir rimčiausiems vyrams.
Kitokios formos
Apvalią laikrodžio formą keičia įdomesnės ir žaismingesnės. Šiais metais laikrodžiai net gėlių ar trikampio formos!