„Martini“ reklamos veido atrankoje dalyvaujanti D. Martinėlė: „Esu drąsi ir mėgstu riziką“

Kaunietė tarptautinių ryšių specialistė, rudenį „Šok su manimi“ projekte debiutuojanti Diana Martinėlė nutarė savo jėgas išbandyti pasaulinėje bendrovės „Martini“ naujojo reklamos veido atrankoje. Į konkurso Lietuvos finalą ekstravagantiška moteriškė jau pateko ir tikisi, kad sėkmė ją lydės ir toliau.

Į konkurso Lietuvos finalą ekstravagantiška moteriškė jau pateko ir tikisi, kad sėkmę ją lydės ir kituose atrankos etapuose.<br>R. Danisevičius
Į konkurso Lietuvos finalą ekstravagantiška moteriškė jau pateko ir tikisi, kad sėkmę ją lydės ir kituose atrankos etapuose.<br>R. Danisevičius
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jul 23, 2012, 5:23 PM, atnaujinta Mar 17, 2018, 10:20 PM

„Esu drąsi ir mėgstu riziką“, - save pristatančiame, specialiai „Martini Royale Casting“ atrankai sukurtame vaizdo klipe dėsto šviesiaplaukė.

D. Martinėlė neslepia, kad vaizdo siužeto filmavimui nesiruošė – viskas išėjo spontaniškai. Neapgalvotai ji mėgsta elgtis ir kasdienybėje.

„Gyvenimo nerežisuoju, - juokiasi moteris. - O sėkmė, mano manymu, lydi tuos, kas per gyvenimą žengia su šypsena. Optimizmas mane lydi visur.“

Savo privalumus drąsiai demonstruojanti D. Martinėlė mano, kad moteris visada tvarkingai susišukavusi plaukus, padažiusi akis ir pasipuošusi ryškiaspalviais drabužiais bei aksesuarais.

Be aukštakulnių Dianą galima išvysti nebent lovoje, bet tikrai ne viešumoje. Moteris neslepia, kad mėgsta ir pinigus, ir greitas mašinas. O ne prie širdies jai – nuolat meluojantys ir vaidinantys žmonės.

Naujoji bendrovės „Martini“ mergina, anot D. Martinėlės, turėtų būti ne tik graži, bet ir charizmatiška. Be to, ryški ir temperamentinga.

Naujam reklamos veidui – pinigai ir pripažinimas   Šią savaitę paaiškėjo 25 bendrovės „Martini“ rengiamos naujojo reklamos veido atrankos finalistės. 10 jų atrinko už labiausiai patikusį prisistatymo vaizdo klipą balsavę „Facebook“ vartotojai, o 15 likusių – speciali „Martini“ komisija. Į laimingųjų sąrašą pateko kone visos šioje atrankoje savo sėkmę išbandyti panorusios Lietuvos įžymybės – stilistė Asta Valentaitė, buvusi televizijos laidų vedėja Aistė Paškevičiūtė, laidų prodiuserė Goda Skačkauskaitė, aktorė Milda Štakėnaitė, LNK šokių projekte „Kviečiu šokti“ dalyvaujanti dainininkė Ingrida Kazlauskaitė, šokėja Karina Jeremian, Kauno ponia Diana Martinėlė, televizijos ir radijo laidų vedėja Skaiva Jasevičiūtė. Naujojo „Martini“ reklamos veido atranka vyko šešias savaites. Konkurse dalyvauti panorusios moterys turėjo nufilmuoti save geriausiai apibūdinantį minutės trukmės vaizdo klipą ir jį įkelti į svetainę „Facebook“.

Klipus vertino socialinio tinklo vartotojai. Liepos 26 dieną Lietuvos komisija atrinks 3 merginas finalistes, o tarptautinė su žymiuoju dizaineriu Christianu Louboutinu priešaky iš jų išsirinks vieną. Laimingoji dalyvaus Ibisos saloje vykstančiame „Martini Royale Casting“ atrankos finale, kur varžysis su 24 šalių atstovėmis.

Tarptautinės atrankos nugalėtoja, kurioje dalyvauti galėjo ir 25 metų sulaukusios lietuvės, savo kišenę papildys 150 tūkst. eurų (517,5 tūkst. litų), o drabužinę – 12 porų legendinio avalynės kūrėjo Christiano Louboutino bateliais ir 12 prabangių dizainerių apdarų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.