Praėjusią savaitę paaiškėjo 25 „Martini“ rengiamos naujojo reklamos veido atrankos finalistės. 10 jų atrinko už labiausiai patikusį prisistatymo vaizdo klipą balsavę „Facebook“ vartotojai, o 15 likusių – speciali „Martini“ komisija. O. Eivaitei atiteko daugiausia „Facebook“ vartotojų balsų, tad į finalą ji pateko jų dėka. „Visuomet sau kartoju: „Aš galiu.“ Ši trumpa frazė padeda visuomet, bet kokioje situacijoje“, - tikina modelis.
Moterį dalyvauti atrankoje paskatino jos draugė. Šiai ji pirmiausia ir padėkotų, jei taptų Lietuvos atrankos laimėtoja.
„Sėkme reikia tikėti. Jei tikėsi, ji visada bus šalia. Kas yra toji sėkmė? Nelengvas klausimas. Vienam – karjera, kitam – šeima. O man - pasiekti tikslai ir tiesiog džiaugimasis gyvenimu“, - sako „Martini Royale Casting“ dalyvė.
Naujam reklamos veidui – pinigai ir pripažinimas
Naujojo „Martini“ reklamos veido atranka vyko šešias savaites. Konkurse dalyvauti panorusios moteris turėjo nufilmuoti save geriausiai apibūdinantį minutės trukmės vaizdo klipą ir jį įkelti į svetainę „Facebook“.
Vaizdo klipus vertino socialinio tinklo vartotojai. Liepos 26 dieną Lietuvos komisija atrinks 3 merginas finalistes, o tarptautinė, su žymiuoju dizaineriu Christianu Louboutinu priešaky, iš jų išsirinks vieną. Laimingoji dalyvaus Ibizos saloje vykstančiame „Martini Royale Casting“ atrankos finale, kur varžysis su 24 šalių atstovėmis.
Tarptautinės atrankos nugalėtoja, kurioje dalyvauti galėjo ir 25 metų sulaukusios lietuvės, savo kišenę papildys 150 tūkst. eurų (517 500 litų), o drabužinę – 12 porų legendinio avalynės kūrėjo Christiano Louboutino bateliais ir 12 prabangių dizainerių apdarų.